بدحسابی فدراسیون با وزنه برداران جام فجر

به گزارش مجله سرگرمی، فدراسیون ایران با وجود گذشت چهار ماه از مسابقات وزنه برداری جام فجر هنوز به تعهد خود در قبال پرداخت جوایز دلاری عمل نکرده است.

بدحسابی فدراسیون با وزنه برداران جام فجر

به گزارش خبرنگاران، مسابقات وزنه برداری جام فجر که گزینشی المپیک توکیو بود، 15 بهمن سال گذشته به خاتمه رسید اما با وجود گذشت حدود 4 ماه از خاتمه این رقابتها هنوز وزنه برداران برتر به جوایز خود نرسیده اند.

فدراسیون وزنه برداری پرداخت جوایز دلاری این مسابقات را پذیرفته بود اما هنوز این دلار ها به دست نفرات برتر نرسیده است.

علی داودی، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان، صفا الجومالی از عراق، یولی ایراوان از اندونزی، یاندر بیتولا از بلغارستان و حسین سلطانی از ایران باید جایزه دلاری دریافت می کردند که البته در این میان تست دوپینگ وزنه بردار عراق مثبت شده است هر چند که تعیین نیست این تست مثبت برای جام فجر ایران است یا مسابقات غرب آسیا.

جایزه نفرات اول تا ششم به ترتیب 6000، 5000، 4000، 2500، 1500 و 1000 دلار بود که علی داودی توانست برنده شش هزار دلار گردد که البته هنوز هم این جایزه به دستش نرسیده است.

با توجه به افزایش قیمت دلار به نظر می رسد فدراسیون هر چه دیرتر برای پرداخت جوایز اقدام کند به ضررش خواهد بود. از طرف دیگر بحث اعتبار ایران هم در میان است و پرداخت نکردن جوایز نباید باعث بی اعتمادی خارجی ها به ایران گردد به گونه ای که دیگر استقبالی از این مسابقات نکنند.

به هر حال جایزه خودش ایجاد انگیزه می نماید تا خارجی ها و نفرات شاخص تیم ملی برای حضور دوباره در مسابقات جام فجر رغبت نشان دهند اما اگر قرار باشد پرداخت جوایز در حد همان وعده باقی بماند، در نهایت استقبال از مسابقات هم کم می گردد و شاهد افت کیفی مسابقات خواهیم بود.

فدراسیون وزنه برداری اگر توان پرداخت جوایز را نداشت از ابتدا نباید زیر بار آن می رفت اما اکنون که متعهد شده باید با وزنه برداران تسویه حساب کند.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97316

به "بدحسابی فدراسیون با وزنه برداران جام فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدحسابی فدراسیون با وزنه برداران جام فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید