بحران پناهنده ها دلیلی برای اکران مریخی است

به گزارش مجله سرگرمی، بازیگر سرشناس هالیوودی در جشنواره تورنتو از پیغام فیلم جدید علمی تخیلیش گفت.

بحران پناهنده ها دلیلی برای اکران مریخی است

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، مت دیمون بازیگر سرشناس آمریکایی معتقد است بحران پناهنده ها لایه جدیدی از اهمیت به فیلم تازه اش مریخی داده است. بازیگر مجموعه فیلم های بورن در کنفرانس مطبوعاتی فیلم جدیدش در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو مضمون این اثر را خوشبینانه و امیدوارانه دانست: این فیلم یک اثر خوشبینانه و امیدوار کننده است و گاهی کار شما این است که چیزی شبیه این را در زمان های سخت منتشر کنید.

رایدلی اسکات کارگردان فیلم پر حاشیه هجرت: خدایان و شاهان که کارگردانی مریخی را هم بر عهده داشته در نشست مطمبوعاتی فیلم جدیدش باز هم با سوالاتی از فیلم قبلش روبرو شد. او دوباره تاکید نمود که اصلا از انتخاب های قبلیش و استفاده از بازیگران سفید پوست در هجرت پشیمان نیست. او همین طور گفت که به فیلم قبلش افتخار می نماید.

جسیکا چستین، مایکل پنیا، چوویتل اجیوفور و کیت مارا از دیگر بازیگران ساخته جدید کارگردان گلادیاتور هستند که در کنفرانس مطبوعاتی هم حاظر بودند. جسیکا چستین که یکی از حامیان کمپین های ضد تبعیض جنسیت در هالیوود است با اشاره به ترکیب بازیگران این فیلم ابراز خوشحالی کرد که از 6 بازیگر اصلی، دو نفر خانم بودند.

مایکل پنیا هم در آخر مصاحبه، به شوخی خود را نخستین مکزیکی دانست که پایش را روی مریخ گذاشته.

رایدلی اسکات پس از بلید رانر، Alien و پرومتئوس دوباره سراغ ژانر فیلم های علمی تخیلی رفته است. این کارگردان که فیلم های گذشته اش را تحت تاثیر آثار کوبریک می داند در پاسخ به سوالی با مضمون مقایسه اثر جدید او با جاذبه ساخته تحسین شده آلفونسو کوارون، این دو فیلم را در دو دنیای متفاوت خواند.

لازم به ذکر است ساخته جدید رایدلی اسکات یکی از امیدهای فصل جوایز سال جاری است.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75025

به "بحران پناهنده ها دلیلی برای اکران مریخی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران پناهنده ها دلیلی برای اکران مریخی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید