با کسب 2 مدال طلا در قونیه به قولم عمل کردم، تلاش می کنم رنکینگ خود را ارتقا بدهم

به گزارش مجله سرگرمی، دارنده مدال طلای تنیس روی میز بازی های کشور های اسلامی گفت: تمرکزم را برای کسب مدال طلا در قونیه معطوف کردم و به آن دست یافتم.

با کسب 2 مدال طلا در قونیه به قولم عمل کردم، تلاش می کنم رنکینگ خود را ارتقا بدهم

امیر حسین هدایی، ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره عملکردش در بازی های کشور های اسلامی اظهار کرد: سطح مسابقات خوب بود و به قولم عمل کردم و مدال طلای بخش انفرادی و تیمی را کسب کردم. تمام تمرکزم را معطوف کردم که با کسب مدال طلا بتوانم قونیه را ترک کنم و خدا را شکر این اتفاق رخ داد.

او ادامه داد: من در 2 بازی ابتدایی بخش انفرادی کار سختی نداشتم و در نیمه نهایی هم با یک المپین عربستانی بازی داشتم که بازیکن خوبی بود، اما توانستم در یک دیدار یک طرفه او را شکست دهم. در مرحله فینال هم بازی نزدیکی با نیما عالمیان داشتم و گر چه او در 2 گیم نخست از لحاظ امتیازی از من جلو بود، اما خوشبختانه با تغییر سیستم پیروز شدم فرایند بازی را به سود خودم تغییر دهم. در گیم سوم هم سوار بازی بودم و خدا را شکر تغییر تاکتیک به من کمک کرد تا به شکل بهتری بازی را اداره کنم و به مدال طلا برسم. در وهله نخست جای خوشحالی دارد این مدال به ایران رسید و در وهله بعدی خوشحالم این مدال قسمت من شد و آن را به دست آوردم.

دارنده مدال طلای تنیس روی میز بازی های کشورهای اسلامی در مورد برنامه های آینده خودش گفت: مسابقات عمان کمتر از 20 روز دیگر شروع می شود و من باید در آنجا مسابقه بدهم که فکر می کنم این رقابت ها یک محک جدی پیش از حضور در مسابقات دنیای چین است. سپس باید به فرانسه بروم و در تمرینات پیش فصل تیمم حضور پیدا کنم. تقریبأ نزدیک به چهل روز دیگر مسابقات قهرمانی دنیا در چین، پیش روی ما است که این رقابتها اهمیت دارد و باید برای آن مسابقات آماده شویم.

هدایی درباره انتظاراتش از مسئولان تنیس روی میز گفت: به طور حتم اگر حمایت ها از من به درستی انجام شود، اتفاقات بهتری برای تنیس روی میز ایران رقم خواهم زد. همچنین به مسئولان شایستگی و توانایی های من چندین مرتبه اثبات شده که اگر خوب حمایت شوم، برای رسیدن به نتایج بهتر از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. تمام تلاشم این است در رنکینگ بتوانم جز بیست نفر اول دنیا باشم و برای کشورم افتخارآفرین شوم.

خبرنگاران ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164390

به "با کسب 2 مدال طلا در قونیه به قولم عمل کردم، تلاش می کنم رنکینگ خود را ارتقا بدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کسب 2 مدال طلا در قونیه به قولم عمل کردم، تلاش می کنم رنکینگ خود را ارتقا بدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید