با سقف اپلای جلوه دیگری از دکوراسیون منزل را تجربه کنید

به گزارش مجله سرگرمی، سقف اپلای (Apply) یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین انواع سقف های کاذب برای منزل و دکوراسیون داخلی است که به وسیله شرکت لابل فراوری شده و در داخل به وسیله بعضی شرکت های معتبر به فروش می رسد. این نوع سقف های کاذب با دو پارچه در دو سطح که نسبت به هر دو دید کامل وجود دارد نصب می گردند و به جرأت می توان گفت که یکی از زیباترین مدل های سقف کاذب محسوب می گردد. در ادامه در رابطه با مدل ها و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی خانه صحبت خواهیم کرد.

با سقف اپلای جلوه دیگری از دکوراسیون منزل را تجربه کنید

سقف اپلای زیبای مطلق خانه شما

سقف کاذب اپلای بیشتر برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن، مینیمالیستی و لاکچری مناسب است که قصد دارند خانه ای فراتر از رؤیاهای خود داشته باشند. شاید این مدل سقف ها را بیشتر در ساختمان های تجاری دیده باشید چون اولین فاز ورود آنها در مقیاس تجاری و صنعتی بود. به مرور مورد توجه معماران و دکوراتورهای داخلی ساختمان های مسکونی نهاده شد و پای آنها به منازل هم باز شد.

سقف کششی اپلای از دو لایه پی وی سی که رنگ های متضاد دارند و بر روی یکدیگر قرار می گیرند تشکیل شده اند. ویژگی بعدی آنها به این صورت است که صاحبان خانه می توانند هر دو لایه پی وی سی یا پارچه ای را که بر روی یکدیگر نهاده شده اند ببینند. در واقع لایه رویی با فرم و شکل های مختلف به صورت مشبک درآمده و از این طریق، لایه با رنگ متضاد زیرین دیده می گردد. همین ویژگی و ساختار، پایه و اساس زیبایی بی حد و میزان و متمایز سقف کشسان اپلای را در مقایسه با سایر مدل های سقف کشسان و کاذب را ایجاد نموده است.

فاصله ای که بین دو لایه سقف اپلای وجود دارد و طرح های مختلفی که بر روی لایه رویی کار شده، باعث می گردد که سقف اپلای یک نوع سقف کشسان سه بعدی هم به نظر برسد.

کاربرد سقف اپلای در بخش های مختلف خانه

سقف اپلای را در تمامی بخش های مختلف خانه می توان نصب کرد. این نوع سقف ها به علت تنوع بالا در طرح و مدل لایه رویی بسته به انتخاب شما و رنگ هر دو لایه بعلاوه ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، در همه قسمت های خانه کاربرد دارند.

نکات بسیار مهمی برای نصب سقف اپلای در خانه وجود دارند که با رعایت آنها می توانید دکوراسیونی بسیار شیک و عالی داشته باشید:

برای نصب سقف اپلای حتما به رنگ دکوراسیون داخلی منزل توجه کنید. معمولا رنگ لایه زیرین که به وسیله طرح های لایه رویی دیده می شوند، رنگ غالب در نظر گرفته شده و به تناسب آن با محیط داخلی دقت می نمایند؛

برای محیط های کوچک از رنگ های روشن و برای محیط های عظیم از رنگ های تیره سقف اپلای بهره ببرید؛

طرح های هندسی گرد برای محیط های کوچکتر مناسب است تا محیط شما را عظیمتر و سقف شما را بلندتر نشان دهد؛

اگر از کاغذ دیواری استفاده می کنید که طرح آن گلدار است پس برای سقف کشسان اپلای هم از طرح های گل دار و با رنگ متضاد یا مکمل گل های کاغذ دیواری تزیین کنید؛

معمولا تصاویر گل و گیاه و آسمان برای پذیرایی استفاده می گردد و در اتاق خواب کودک از طرح های فانتزی و اتاق خواب نوجوانان هم از طرح هایی مثل کهکشانی، رنگین کمانی و غیره استفاده می نمایند؛

اگر سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک دارید حتما یکی از لایه های سقف اپلای، قهوه ای یا نزدیک به رنگ چوب باشد؛

برای سبک دکوراسیون داخلی مدرن از رنگ های خنثی بهره ببرید تا نظم محیط شما را بر هم نزند

برای نورپردازی منزل حتما از ایده های خلاقانه بهره ببرید. در خانه هایی با دکوراسیون شیک و لوکس، سیم کشی لوستر و تجهیزات روشنایی را از داخل طرح های سقف اپلای عبور می دهند که ضمن ایجاد جلوه بصری خارق العاده، از تمامی فضا هم استفاده نموده اید؛

نصب سقف اپلای فقط برای بخشی از قسمت مرکزی سقف استفاده می گردد و نباید کل سقف را بپوشاند تا زیباتر به نظر برسد؛

برای محیط آشپزخانه و سرویس بهداشتی حتما از مدل های مقاوم در برابر حرارت و رطوبت و آب بخرید. قطعا مقداری هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد اما باعث ماندگاری آنها تا حداقل 20 سال خواهید شد.

سقف اپلای یکی از جدیدترین تکنولوژی های ساخت سقف کاذب از نوع کشسان است و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی زیبایی بی نظیری به خانه شما خواهد داد.

منبع: اتاق
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158822

به "با سقف اپلای جلوه دیگری از دکوراسیون منزل را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سقف اپلای جلوه دیگری از دکوراسیون منزل را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید