با این 10 اپلیکیشن و ویژگی بیشترین بهره را از گوشی گلکسی اس 21 اولترا خود ببرید

به گزارش مجله سرگرمی، گلکسی اس 21 اولترا بهترین گوشی است که تا کنون به دست گرفتید. تمام امکانات و ویژگی های خوب گوشی گلکسی اس 20 اولترا را دارد؛ به اضافه اینکه بسیاری از باگ ها و کاستی ها برطرف شدند. این گوشی را می توان یک منبع غنی از خلاقیت و توانمندی دانست.

با این 10 اپلیکیشن و ویژگی بیشترین بهره را از گوشی گلکسی اس 21 اولترا خود ببرید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

با سخت افزاری که روی این گوشی سوار شده است؛ شما می توانید بالاترین انعطاف پذیری را روی یک اسمارت فون داشته باشید. فقط سخت افزار این گوشی تعریفی نیست؛ بلکه اپلیکیشن ها و امکانات نرم افزاری زیادی برای این گوشی وجود دارد که می توانید ازشان بهره ببرید و قدرتمندی و ارزش Galaxy S21 Ultra را دوچندان کنید.

در اینجا، سراغ 10 اپلیکیشن و ویژگی مورد علاقه کاربران برای گلکسی اس 21 اولترا رفتیم:

Infinite Painter

شما با گلکسی اس 21 اولترا یک قلم S Pen دارید. S Pen مدت ها است بهترین قلم نوری در میان دستگاه های همراه است و هیچ رقیبی برای آن پیدا نمی گردد. اگرچه این قلم از ویژگی بلوتوث بی بهره است ولی هنوز از قلم Apple Pencil روی آیپد بسیار بهتر است.

برنامه های زیادی روی گلکسی اس 21 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی نمی نمایند. در میان برنامه های اندرویدی می توان به اپ Infinite Painter اشاره نمود که با وجود اینکه ویژگی هایی مانند SketchBook ندارند ولی از رابط کاربری ساده و اعتبار بالایی برخوردار است (لینک دانلود).

PENUP

اگر شما یک تجربه نقاشی ساده تری احتیاج دارید؛ اپلیکیشن PENUP سامسونگ انتخاب خوبی است. این نرم افزار محدوده انتخاب کوچکی از ابزارها و الگوها دارد ولی خیلی خوب کار می نمایند و دارای مدهای رنگ آمیزی بسیار عالی است. اپلیکیشن PENUP علاوه بر گوگل پلی، روی Galaxy Store و APK Mirror نیز در دسترس است.

Pentastic

اپ های طراحی با قلم S Pen را کنار بگذاریم؛ به اپلیکیشن بسیار خوب Pentastic می رسیم. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد استایل Air Command را عوض کنید و یک استایل سفارشی مورد علاقه خودتان بسازید؛ نشانگر خودتان را ایجاد کنید و از افکت های صوتی در هنگام استفاده از قلم نوری بهره ببرید. یکی از اولین کارهای شما در این برنامه می تواند حلقه ای کردن Air Command باشد که دارای انیمیشن رضایت بخشی است. اپلیکیشن Pentastic به وسیله Galaxy Store و APK Mirror در دسترس است.

Hex Installer

مدت ها است اپلیکیشن Hex Installer برای گوشی های سامسونگ عرضه شده است و گزینه های زیادی برای سفارشی سازی اسمارت فون دارد. این برنامه اجازه می دهد پوسته خود را برای رابط کاربری One UI بسازید و این کار را با استفاده از برنامه تم خود سامسونگ انجام می دهد. بنابراین، احتیاجی به روت کردن گوشی نیست. می توانید برای حالت های روشن و تاریک، طرح های پس زمینه شخص ثالث جداگانه بسازید و پلاگین های مختلفی را نصب کنید. به روش های مختلفی می توان UI گوشی را تغییر داد و مثلا از پوسته های کاربرپسند MIUI استفاده کرد (لینک دانلود).

Energy Ring

اپلیکیشن Energy Ring یک حلقه روشن اطراف سوراخ ناچ گوشی گلکسی اس 21 اولترا قرار می دهد که میزان شارژ باتری را نشان خواهد داد. می توانید ضخامت، رنگ و حالت گرافیکی این حلقه را تنظیم کنید تا همه چیز آن گونه باشد که دقیقا دوست دارید. این برنامه چندین سال است برای گوشی های اندرویدی عرضه شده و یک روش برای خلاص شدن از ناچ نازیبای گوشی ها است (لینک دانلود).

AOD Notify

با افزایش قابلیت صفحه نمایش همواره روشن، قابلیت چراغ LED اعلان ها در حال خاموشی است. خوش بختانه، برنامه AOD Notify اجازه می دهد بعضی افکت های نوری را به اطراف دوربین سلفی یا حاشیه گوشی اضافه کنید تا بتوانید هنوز در هنگام دریافت یک اعلان، با رنگ LED متوجه شوید. همانند نرم افزار Energy Ring شما می توانید هاله نوری در اطراف بریدگی ناچ صفحه نمایش بسازید یا یک نقطه نورانی در گوشه ای از صفحه نمایش قرار دهید (لینک انلود).

Good Lock

بسیاری از کاربران اندروید با اپلیکیشن Good Lock کاملا آشنا هستند. با این اپلیکیشن می توانید هر بلایی که دوست دارید؛ سر گوشی گران قیمت خود بیاورید. از تغییر پس زمینه و پوسته اندروید تا سفارشی سازی آیکون ها و منوها، افزودن حرکات ناوبری شخصی، صفحه کلید جدید با میانبرهای کاربردی و دنیایی از تغییرات که حتما باعث سرگرمی شما می شوند. اپ Good Lock را می توانید از روی Galaxy Store یا APK Mirror دانلود کنید.

Microsoft Your Phone

اپلیکیشن Your Phone هم در میان کاربران اندرویدی جا افتاده است و یک روش عالی برای اشتراک گذاری گوشی تلفن همراه روی دسکتاپ است. این برنامه برای بسیاری از گوشی های اندرویدی در دسترس است ولی برای One UI سامسونگ دارای ویژگی های خاص و منحصربه فردی است. شما علاوه بر مشاهده اعلان ها روی مانیتور دسکتاپ، می توانید تماس تلفنی داشته باشید، به پیامک های دسترسی پیدا کنید و اپلیکیشن های باز شده روی گوشی را در دسکتاپ ببینید و بهره ببرید. همزمان می توانید روی گوشی های سامسونگ چهار اپلیکیشن را باز کنید.

یکی از مهم ترین جنبه های کاربردی برنامه مایکروسافت Your Phone، انتقال عکس ها از روی گوشی به روی دسکتاپ است. ویرایش عکس ها روی گوشی کمی سخت است ولی وقتی گوشی را به اشتراک می گذارید؛ به راحتی می توان هر عکسی روی گوشی را در دسکتاپ باز کرد؛ ویرایش های لازم را انجام داد و دوباره روی گوشی ذخیره کرد تا در برنامه های مختلف به کار برد.

Samsung DeX

قابلیت و اپلیکیشن DeX از زمان گلکسی S8 وجود داشته است. از آن موقع تا کنون جهت طولانی برای توسعه طی کرده است. در سال 2017، شما مجبور بودید گوشی را روی یک داک سخت افزاری قرار دهید تا کار کند اما این روزها بی سیم شده و در One UI 2.5 به DeX اجازه اتصال به هر دستگاه Miracast مبتنی بر وای فای را می دهد.

گوشی اس 21 با آوردن این ویژگی به ویندوز، یک گام جلوتر رفته است. کلاینت DeX را روی سیستم عامل ویندوز نصب می کنید و آغاز به جفت سازی دستگاه با دسکتاپ خواهید کرد. در عرض چند ثانیه می توانید از DeX با صفحه کلید و ماوس بهره ببرید. DeX به طور پیش فرض روی گوشی اس 21 نصب شده است. تنها کاری که باید بکنید؛ یافتن تنظیمات آن است.

Gboard

اپلیکیشن های زیادی برای جایگزینی با اپ های گوگل در اکوسیستم اندروید وجود دارد ولی درباره صفحه کلید مصداق ندارند. صفحه کلید سامسونگ به هیچ وجه بد نیست ولی Gboard بسیار جلوتر است. این صفحه کلید، قابل اعتماد، سرگرم نماینده و سریع است. حتما مجذوب بخش Emoji Kitchen آن خواهید شد و ویژگی هایی دارد که در کمتر صفحه کلید اندرویدی پیدا می کنید؛ مانند پیش بینی کلمات، تصحیح اتوماتیک، دقت بالای تایپ با انگشت و …

اگر از قلم S Pen استفاده می کنید؛ حتما ورودی دست خط را از منوی زبان ها فعال کنید. در رمزگشایی دست خط من دقیق تر از خود سامسونگ است و با تمام ویژگی های S Pen سازگاری دارد (لینک دانلود).

منبع: یک پزشک
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139225

به "با این 10 اپلیکیشن و ویژگی بیشترین بهره را از گوشی گلکسی اس 21 اولترا خود ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 10 اپلیکیشن و ویژگی بیشترین بهره را از گوشی گلکسی اس 21 اولترا خود ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید