با آینه هوشمند تناسب اندام داشته باشید

به گزارش مجله سرگرمی، با آینه هوشمند Yves Béhar تجربه ای متفاوت از کلاس های بدنسازی و تمرینهای ورزشی در دوران قرنطینه داشته باشید.

با آینه هوشمند تناسب اندام داشته باشید

امروزه بسکمک از باشگاههای ورزشی و تناسب اندام در سراسر جهان به دلیل شیوع بیماری کووید-19 به حالت تعلیق درامده است. در این میان بسکمک از ورزش دوستان و همچنین کارمندان دورکار به حضور انلاین در کلاسهای تناسب اندام روی اورده اند. اما حضور در کلاسهای انلاین مسائل خاص خودش را دارد که اغلب به دلیل زمان بندی خاص با استقبال افراد روبرو نمی شود.

برای حل این مشکل یک کمپانی فناوارنه آینه هوشمندی را طراحی و تولید کرده است که باشگاه ورزشی را به خانه کاربران اورده و در صفحه ای هوشمند به نمایش درمی آورد.

این فناوری جالب توجه در حقیقت یک سیستم تناسب اندام خانگی است که به شکل یک آینه طراحی شده است. این آینه 6 فوتی در هنگام استفاده به یک پورتال سالن ورزشی تبدیل شده و تمرینهای ورزشی دلخواه را به نمایش درمی آورد.

همزمان با حضور کاربر در مقابل آینه، یک مربی تعاملی تمرینها را آغاز کرده و از کاربر میخواهد تا آن ها را تکرار کند. این فناوری دارای یک بلندگو، میکروفن و دوربین های هوشمند است که به صورت دیواری و یا آزاد در مکان دلخواه نصب می شود. آینه هوشمند Yves Béhar در عین حال دارای بازوهای قابل تنظیم کششی از جنس آلومینیوم و بسیار با کیفیت است تا کاربر در هنگام تمرینهای کششی از آن ها استفاده کند.

این فناوری جالب توجه همچنین اطلاعات و داده های مرتبط با تمرینهای ورزشی کاربر را در طول هفته ثبت کرده و پس از آنالیز تمرینهای کششی خاصی مرتبط با سن، وزن و شرایط سلامت کاربر ارائه می دهد. این سیستم همچنین ضربان قلب و تنفسی کاربر در حین تمرین را اندازه گرفته و در صفحه به نمایش درمی آورد.

این آینه به اندازه ای تمامی تمرینها را واقعی نشان می دهد که اغلب کاربران در آن زمان تصور می کنند که در باشگاه حضور داشته و با کمک یک مربی تمرینها را انجام می دهند. اما یکی از جذابیتهای این سیستم آن است که به محض خاموش شدن دیگر هیچ اثری از یک نمایشگر بزرگ در خانه باقی نمانده و به شکل یک آینه واقعی درمی آید. آینه ای واقعی که کاربر می تواند در مقابل آن ایستاده و خود را تماشا کند.

در حال حاضر این آینه هوشمند به تولید انبوه رسیده است و به زودی با قیمتی برابر 4290 دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90426

به "با آینه هوشمند تناسب اندام داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آینه هوشمند تناسب اندام داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید