بازگشت رونالدو به خانه قدیمی، مصاف رئال با ضعیف ترین تیم گروه

به گزارش مجله سرگرمی، هفته سوم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 مسابقه سه شنبه شب شروع می گردد.

بازگشت رونالدو به خانه قدیمی، مصاف رئال با ضعیف ترین تیم گروه

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا این هفته به انتها خواهد رسید. هشت دیدار سه شنبه شب و هشت دیدار نیز چهارشنبه شب برگزار می گردد که به مرور دیدارهای سه شنبه شب می پردازیم:

گروه E

آ ا ک آتن - بایرن مونیخ

آژاکس - بنفیکا

بایرن مونیخ بالاخره از بحران درآمد و توانست این هفته ولفسبورگ را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. شاگردان کواچ با 4 امتیاز از دو دیدار در رده دوم گروه قرار دارند و حالا باید در یونان به مصاف قهرمان فصل قبل لیگ این کشور بروند. بایرن که در 6 بازی اخیر خارج از خانه خود طعم شکست را نچشیده بدون بازیکن محروم به استقبال این دیدار می رود.

دو تیم آژاکس و بنفیکا نیز در حالی برابر هم قرار خواهند گرفت. روبن دیاس، مدافع بنفیکا از حضور در این دیدار محروم است.

تیم بازی امتیاز
آژاکس 2 4
بایرن مونیخ 2 4
بنفیکا 2 3
آ ا ک آتن 2 0

گروه F

هوفنهایم - لیون

شاختار- منچسترسیتی

در این گروه لیون در صدر واقع شده است و اگر بتواند در زمین هوفنهایم برنده گردد و صندلی نخست خود را در صدر جدول حفظ کند شانس خود را برای صعود تا حد زیادی بالا برده است.

در دیگر دیدار این گروه، منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر انگلیس بعد از برد قاطع 5 بر صفر برابر برنلی در لیگ، در اوکراین به دیدار شاختار خواهد رفت. کوین دی بروین که در بازی برابر برنلی بعد از مدت ها به بازی گرفته شد ممکن است در این دیدار اولین بازی خود در این فصل لیگ قهرمانان را تجربه کند.

تیم بازی امتیاز
لیون 2 4
منچسترسیتی 2 3
شاختار 2 2
هوفنهایم 2 1

گروه G

رم - زسکا مسکو

رئال مادرید - ویکتوریا

تیم بازی امتیاز
رم 2 4
زسکا مسکو 2 3
رئال مادرید 2 3
ویکتوریا پلژن 2 1

رم در حالی باید در خانه به دیدار زسکا برود که شکست عجیب برابر اسپال در این هفته روحیه تیم را پایین آورده است. جالوروسی با کسب 3 امتیاز این دیدار می تواند خیال خود را بابت صدرنشینی در انتها دور رفت این مرحله قطعی کند.

رئال مادرید در بدترین شرایط ممکن به دیدار ویکتوریا ضعیف ترین تیم گروه خواهد رفت. نتایج ضعیف لوپتگی با رئال مادرید این مربی را تا آستانه اخراج پیش برده و پیروزی در این دیدار می تواند روحیه مادریدی ها را قبل از الکلاسیکو بالا ببرد.

گروه H

منچستریونایتد - یوونتوس

یانگ بویز - والنسیا

جذاب ترین دیدار امشب (سه شنبه) تقابل یوونتوس و منچستریونایتد است؛ دیداری که بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد را امکان پذیر می نماید. مهاجم پرتغالی که از محبوبیت بالایی برخوردار است، برابر مورینیو، مربی سابق و یونایتد، تیم سابقش قرار خواهد گرفت. او قبلا زمانی که در رئال مادرید بود در اولدترافورد گلزنی کرد اما شادی نکرد. باید ببینیم این بار مهاجم پرتغالی می تواند برای یونایتد که خط دفاع متزلزلی در این هفته ها داشته گلزنی کند یا خیر.

پل پوگبا هم شرایط رونالدو را دارد و برای اولین بار با پیراهن منچستر برابر یوونتوس قرار می گیرد و این در حالی است که زمزمه بازگشت او به تورین هم به گوش می رسد.

در دیگر دیدار این گروه، تیم بدون امتیاز یانگ بویز که نخستین تجربه خود را در لیگ قهرمانان تجربه می نماید به دیدار والنسیا می رود.

تیم بازی امتیاز
یوونتوس 2 6
منچستریونایتد 2 4
والنسیا 2 1
یانگ بویز 2 0

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5055

به "بازگشت رونالدو به خانه قدیمی، مصاف رئال با ضعیف ترین تیم گروه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رونالدو به خانه قدیمی، مصاف رئال با ضعیف ترین تیم گروه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید