بازار 40 میلیونی؛ گزارش کافه بازار از صنعت برنامه و بازی موبایلی در سال 97 ، حمله آمیرزا به کلش

به گزارش مجله سرگرمی، چندسالی می گردد که کافه بازار، بزرگترین پلتفرم اندروید ایران، با نگاهی حرفه ای داده های مختلفی را در قالب گزارش های ماهیانه، فصلی و سالیانه با هدف ایجاد تصویری روشن تر از وضعیت صنعت برنامه و بازی موبایلی منتشر می نماید.

بازار 40 میلیونی؛ گزارش کافه بازار از صنعت برنامه و بازی موبایلی در سال 97 ، حمله آمیرزا به کلش

سال جاری هم کافه بازار بـا هـدف ایجاد تصویری روشن تر از وضعیت صنعت برنامه و بازی موبایلی، مانند سال های گذشته، اطلاعات و تغییرات مهم صنعت را در قالب گزارش سال در اختیار فعالان و علاقمندان صنعت برنامه سازی و بازی سازی موبایلی قرار می دهد: گزارش 51 صفحه ای کافه بازار از سال 97 را از اینجا دریافت کنید.

رشد صنعت برنامه ها و بازی های موبایلی در سال 97 ادامه پیدا کرد و درآمد توسعه دهندگان 89 درصد نسبت به سال 96 افزایش یافت.

در سالی که گذشت نصب فعال بازار به روال افزایشی خود ادامه داد و به 40 میلیون رسید. درآمد بازی سازان نیز در سال 97 نسبت به سال 96، 54 درصد رشد داشت.

در این گزارش آمده کاربران بازار در این سال برای خرید برنامه ها، خرید اشتراک و پرداخت های درون برنامه ای، در مجموع بیش از 15 میلیون تراکنش پیروز داشتند. این میزان از تراکنش برای 22 هزار توسعه دهنده ای است که روی بازار، برنامه یا بازی داشتند. کافه بازار امیدوار است این گزارش بـه شناخت بیشتر اهالی صنعت از وضعیت فعلی یاری کند و برای ادامه فعالیت خـود بهتر و دقیق تر تصمیم بگیرند.

2121

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24388

به "بازار 40 میلیونی؛ گزارش کافه بازار از صنعت برنامه و بازی موبایلی در سال 97 ، حمله آمیرزا به کلش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار 40 میلیونی؛ گزارش کافه بازار از صنعت برنامه و بازی موبایلی در سال 97 ، حمله آمیرزا به کلش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید