اپل فراوری کدام آیفون را متوقف می نماید؟

به گزارش مجله سرگرمی، طبق گفته وی، اپل معتقد است در صورت وجود آیفون 11 فراوری آیفون XR هیچ معنایی ندارد و به همین دلیل مدل محبوب 2018 را از فروش خارج کرد.

اپل فراوری کدام آیفون را متوقف می نماید؟

اپل تقریباً تمام تلفن های هوشمند فراوری شده در سال 2019 را دیگر فراوری نخواهد کرد. به گزارش اینسایدر، که با نام مستعار iAppleTimes در حساب توییتر اخبار مربوط به آیفون را منتشر می نماید، اپل فراوری کدام آیفون را متوقف می نماید.

به گفته این وبلاگ نویس، در پاییز، این شرکت فراوری و فروش آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس را که پرچمداران فعلی این برند هستند، متوقف می نماید. اپل همچنین iPhone XR را از سال 2018 فراوری می نماید.

قیمت آیفون 12 چند؟

پرفروش ترین گوشی هوشمند

کربن منفی محصولات اپل تا 2030

این متخصص شرح داد که تنها تلفن هوشمند از خط فعلی که در بازار عرضه خواهد شد، آیفون 11 خواهد بود. هزینه این دستگاه با 150 دلار به 549 دلار کاهش می یابد.

این شرکت برای تحریک مردم به خرید دستگاه های خط جدید، چنین اقدامی را انجام خواهد داد. در سال 2019، اپل فراوری آیفون XS و XS Max را قطع کرد. همچنین در سال 2018، این شرکت برای افزایش فروش آیفون XS، فروش آیفون X. را متوقف کرد.

طبق گفته وی، اپل معتقد است در صورت وجود آیفون 11 فراوری آیفون XR هیچ معنایی ندارد و به همین دلیل مدل محبوب 2018 را از فروش خارج کرد.

منبع: اسپوتنیک

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: فرادید
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106713

به "اپل فراوری کدام آیفون را متوقف می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل فراوری کدام آیفون را متوقف می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید