اون باز هم غیبش زد

به گزارش مجله سرگرمی، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دوباره به دلایل نامعلومی دوباره ناپدید شده است.

اون باز هم غیبش زد

روزنامه نیویورک پست نوشت: کیم جونگ اون مدت 12 روز است که در ملاء عام ظاهر نشده و هیچ بیانیه ای را ایراد نکرده است.

رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی آمریکا ، گفت: او ممکن است نوارها را در کارخانه ها ببرد؛ اما ما نمی توانیم اطمینان داشته باشیم که اینها عکسهای واقعی باشند .

رهبر کره شمالی پیشتر پس از 20 روز غیبت در آستانه اول ماه مه، روز جهانی کارگر در مراسم تکمیل ساخت کارخانه کود شیمیایی شرکت کرده و نوار نمادین در مراسم افتتاح این کارخانه را شخصاً قطع نمود و برخلاف شایعات پخش شده در مورد بیماری کیم جونگ اون ، وی درعکس های منتشره سالم به نظر می رسید.

کیم جونگ اون از 11 آوریل در انظار عموم ظاهر نشده بود . او در جشن 15 آوریل در مراسم زادروز کیم ایل سونگ، پدربزرگ خود و بنیانگذار کره شمالی شرکت نکرده بود . به دلیل غیبت نسبتا طولانی وی شایعاتی درباره مرگ یا بیماری احتمالی وی منتشر شد.،ایسنا

10az10.ir: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

sobhemehriz.ir: صبح مهریز | مجله فروش و راهکارهای بازاریابی مدرن و دیجیتالی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90619

به "اون باز هم غیبش زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون باز هم غیبش زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید