انتقاد از کیفیت پایین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش نفت مسجدسلیمان برابر میزبانش نساجی مازندران در چارچوب هفته چهارم رقابت ها در قائمشهر به خبرنگاران گفت، بازی خوب و جان داری بود، اما با وجود کیفیت بد زمین که با توجه به شرایط خوب آب وهوایی درشمال کشور باعث تأسف است که زمین بی کیفیت با چمن مصنوعی در آن بازی فوتبال در سطح لیگ برتر ایران انجام شود.

انتقاد از کیفیت پایین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر

وی افزود: با این وجود هر دو تیم آمده بودند تا محکم وقوی بازی کنند، تیم نفت در کل 90 دقیقه بازی فقط یک اشتباه به حریف خود داد وگرنه درایجاد موقعیت و مالکیت توپ تیم برتر میدان بودیم.

کمک داور عامل بدبختی تیم نفت

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درادامه با اشاره به اینکه تیمش یک گل سالم زد که این گل از سوی داور مردود اعلام شد، به شدت نسبت به این تصمیم تیم داوری اعتراض کرد وادامه داد، تیم آنالیز ما فیلم لحظه به ثمر رسیدن گل تیم نفت را ضبط کرده و پس از چند بار بازبینی، موردی که باعث رد این گل داور تشخیص داده واقعاً متوجه نشدیم.

حسینی شرح داد، البته زمانی که تیم میهمان در زمین تیم میزبان به گل می رسد، کار بزرگی انجام می دهد و اینکه داور خط به چه دلیلی این گل سالم ما را مردود اعلام کرده، واقعاً برای من جای سوال دارد.

وی افزود: من معتقدم که ظلم بزرگی به تیم جوان نفت مسجدسلیمان شده وبا این تصمیم اشتباه شیرازه تیم از هم پاشیده شد.

مسئولان نساجی با جوسازی داوری را تحت تأثیر قرار دادند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه مسئولان تیم نساجی درطول هفته گذشته اعتراض های زیادی به داوری های این تیم داشتند واین مسئله وجوسازی در میزبانی و تیم داوری کاملاً تأثیر گذاشت، گفت: هرچند دراین بازی داور مسابقه یک پنالتی به نفع تیم نساجی گرفت، که البته درست هم بود و به علت بی تجربگی بازیکن ما این موقعیت صاحب میزبان شد وبه گل رجحان مسابقه دست یافت.

حسینی ادامه داد، اینکه داور قبل از گل تیم نساجی، گل سالم تیم نفت را نمی پذیرد، هنوز هم برای من قابل هضم نیست که به چه دلیل وبر چه مبنایی رد شد.

وی یادآورشد، من نمی خواهم به داوری اعتراض کنم وهرگز این کار را به تیم داوری نخواهد کرد، کار من فنی هست و اعتراض به داوری ندارم.

تیم نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور سه شنبه شب میهمان تیم نساجی مازندران بود وبا نتیجه یک برصفر از میزبانش مغلوب گردید.

نفتی ها با قبول نخستین شکست این فصل خود وبه لطف 3 تساوی با 3 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123377

به "انتقاد از کیفیت پایین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از کیفیت پایین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید