انتشار اولین کتاب جامع بین المللی راهنمای گردشگری و سفر به ایران

به گزارش مجله سرگرمی، با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اولین کتاب جامع راهنمای گردشگری و سفر به ایران (Iran Travel Guide) به زبان انگلیسی منتشر شد.

انتشار اولین کتاب جامع بین المللی راهنمای گردشگری و سفر به ایران

به گزارش خبرنگاران، به منظور معرفی شایسته ظرفیت های عظیم ایران در صنعت گردشگری، پس از سال ها تحقیق و جمع آوری اطلاعات، مجموعه جامعی تحت عنوان کتاب جامع راهنمای گردشگری و سفر به ایران Iran Travel Guide به زبان انگلیسی با همکاری و نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توسط موسسه عصر کسب و کار ایرانیان تهیه و منتشر شده است که به معرفی کامل ظرفیت های گردشگری ایران و جاذبه های موجود در این کشور چهار فصل می پردازد.

این کتاب در برگیرنده مجموعه ای یکپارچه از اطلاعات گردشگری است که به صورت یک راهنمای جامع و با معرفی بالغ بر 1000 جاذبه مهم گردشگری کشور در قالب دسته بندی استانی و شهری و بر اساس استانداردها و نیازهای بین المللی تهیه و تدوین شده است و شاید به نوع خود در تاریخ گردشگری ایران و حتی دنیا بی نظیر باشد.

از ویژگی های اصلی کتاب راهنمای جامع گردشگری و سفر به ایران می توان به ارائه چهارچوب دسته بندی شده از اطلاعات گردشگری ایران به زبان انگلیسی، معرفی بیش از 1000 جاذبه گردشگری ایران در قالب دسته بندی استانی و جغرافیایی همراه با تصاویر و نقشه ها، ارائه اطلاعات کاربردی و ضروری قبل و حین سفر برای گردشگران خارجی(need to know)، ارائه اطلاعات جامعی از تاریخ، فرهنگ و تمدن استان ها و شهرهای ایران ، معرفی هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و..، طراحی بین المللی، خلاقانه و منحصر بفرد و راهنمای یادگیری زبان فارسی برای گردشگران خارجی اشاره نمود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب به وسیله وب سایت معرفی کتاب www.irantravelguide.net ارتباط برقرار نمایند.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39023

به "انتشار اولین کتاب جامع بین المللی راهنمای گردشگری و سفر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اولین کتاب جامع بین المللی راهنمای گردشگری و سفر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید