امکان افزایش خوابگاه در دانشگاه صنعتی اراک وجود ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک گفت: برنامه ششم توسعه از آغاز طرح عمرانی جدید جلوگیری نموده و به همین دلیل با وجود کمبود خوابگاه امکان آغاز پروژه خوابگاهی را نداریم.

امکان افزایش خوابگاه در دانشگاه صنعتی اراک وجود ندارد

مجتبی گودرزی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه این دانشگاه به دانشجویان پسر خوابگاه استیجاری و خودگردان ارائه می دهد، گفت: براساس برنامه پنجم و ششم توسعه، بودجه ای به دانشگاه ها برای طرح های عمرانی جدید تعلق نمی گیرد و به همین دلیل ما امکان توسعه مجتمع های خوابگاهی را در دانشگاه نداریم.

گودرزی اضافه نمود: برای دانشجویان دختر فعلا خوابگاه به اندازه تعداد متقاضیان داریم، اما اگر تعداد دانشجویان دختر بیشتر گردد، نمی توانیم امکانات خوابگاهی به آنان ارائه دهیم و به همین دلیل در دفترچه کنکور، دانشگاه را فاقد خوابگاه اعلام می کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک گفت: اگر دانشگاهی ساخت و ساز مجتمع خوابگاهی داشته باشد، احتمالا به وسیله بنیاد 15 خرداد است و این بنیاد در حال حاضر میخواهد در هر استان یک خوابگاه بسازد و فعلا در دانشگاه اراک مشغول به ساخت خوابگاه هستند.

وی اعلام کرد: امیدواریم دومین دانشگاهی که این بنیاد برای ساخت خوابگاه در استان مرکزی اقدام می نماید، دانشگاه صنعتی اراک باشد.

گودرزی با اشاره به آماده بودن خوابگاه ها برای پذیرش دانشجو، اعلام کرد: خوابگاه ها به صورت کامل ضدعفونی شده و آماده ایم که پس از تعطیلات نوروز و در صورت مساعد شدن شرایط، دانشجویان را بپذیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80736

به "امکان افزایش خوابگاه در دانشگاه صنعتی اراک وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان افزایش خوابگاه در دانشگاه صنعتی اراک وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید