امری:با 30 درصد احترام به ولوز وارد زمین می شویم، مشتاق دیدن واکنش تیم هستم

به گزارش مجله سرگرمی، اونای امری امیدوار به انجام بازی متفاوتی نسبت به گذشته از سوی بازیکنانش است.

امری:با 30 درصد احترام به ولوز وارد زمین می شویم، مشتاق دیدن واکنش تیم هستم

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در آستانه بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس ابراز امیدواری کرد شاگردانش مقابل رقیب رقابتی متفاوت از قبل ارائه کنند.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: در خانه و مقابل دیدگان طرفداران خودمان بازی خواهیم کرد. هدف ما مجددا کسب پیروزی است. بالاتر از همه و قبل از کسب پیروزی، باید در طول 90 دقیقه با طرفداران خودمان ارتباط برقرار کنیم. این خیلی اهمیت دارد. ژاکا فردا در ترکیب تیم حضور ندارد اما با ما تمرین می کند. بالاتر از هر چیزی، روی بازی روز آینده تمرکز کرده ایم.

امری در ادامه درباره بی احترامی در فضای مجازی به ژاکا افزود:همه ما به فضای مجازی و اینترنت دسترسی داریم. مساله به استفاده درست از آن برمی شود. می توانیم در فضای مجازی به افراد احترام بگذاریم اما باید مرزی بین واقعیت و دنیای مجازی قائل بود. به نظرم بهترین واکنش، آن است که درون ورزشگاه نشان داده می شود. ما در سراسر دنیا طرفداران بسیاری داریم و برای آن ها احترام قائل هستیم، با این حال واکنش واقعی را در ورزشگاه می بینیم. طبیعی است وقتی تیم در حال کسب پیروزی نباشد درون ورزشگاه، واکنش ها با انتقاد همراه باشد. این برای مربی و بازیکنان طبیعی است. چنین اتفاقاتی برای خیلی از بازیکنان می افتد و چه بسا وقتی با نمایش خوبی گذشته را جبران می کنند، مورد تشویق طرفداران قرار می گیرند.

او درباره وضعیت ولوز ادامه داد: آن ها واقعا تیم قدرتمندی هستند. در خانه منچسترسیتی برنده شدند و این واقعا نتیجه شگفت انگیزی است.حالا باید با 30 درصد احترام برای حریف و 70 درصد تلاش برای اجرای برنامه خودمان، مهیای این بازی شویم. ساختار دفاعی رقیب ما قوی و محکم است. فصل گذشته مقابل آن ها به تساوی رسیدیم. بازیکنان ولوز در انتقال از دفاع به حمله خیلی خوب کار می کنند. بازی خیلی سختی خواهد بود و ما به دنبال بهبود اوضاع هستیم. مشتاق دیدن واکنش تیم هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56510

به "امری:با 30 درصد احترام به ولوز وارد زمین می شویم، مشتاق دیدن واکنش تیم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری:با 30 درصد احترام به ولوز وارد زمین می شویم، مشتاق دیدن واکنش تیم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید