افضل: می خواهیم موفقیت های ایران در فوتسال را تکمیل کنیم، بازیکنان به هماهنگی رسیده اند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت که این تیم میخواهد به افتخارآفرینی های فوتسال ایران در آسیا و دنیا ادامه دهد.

افضل: می خواهیم موفقیت های ایران در فوتسال را تکمیل کنیم، بازیکنان به هماهنگی رسیده اند

رضا افضل درباره شرایط تیم خود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: بازیکنان به هماهنگی رسیده اند و امیدواریم این هماهنگی بیشتر گردد. پس از اردوی آماده سازی پیش فصل، بازی های خوبی در لیگ برتر انجام دادیم و امتیازات کامل را از دو مسابقه اخیر کسب کردیم.

وی در مورد پیروزی این تیم مقابل ارژن در شیراز گفت: ارژن مقابل ما بازی انتحاری به نمایش گذاشت و به خوبی جنگید. تیم ما هم بازی خوبی ارائه داد و خدا را شکر توانستیم در این بازی پرفشار، از فرصت های خود به نحو احسن استفاده کنیم و با پیروزی به اصفهان بازگردیم.

سرمربی گیتی پسند با بیان اینکه کاروان این تیم برای جام باشگاه های آسیا، هفته آینده به ویتنام (محل برگزاری مسابقات) اعزام خواهد شد، گفت: تیم های آسیایی به خوبی خود را تقویت نموده و بازیکنان ایرانی و غیر ایرانی باکیفیتی جذب نموده اند. امیدواریم بازیکنان گیتی پسند بازی های خوبی در این تورنمنت به نمایش بگذارند.

افضل با اشاره به اینکه فوتسال ایران در این سال ها به دستاوردهای خوبی در آسیا و دنیا رسیده است، مطرح نمود: کوشش می کنیم این موفقیت ها را تکمیل کنیم و با قهرمانی در جام باشگاه های آسیا، دل مردم اصفهان و ایران را شاد کنیم.

encaria.ir: انکاریا: وبلاگ فناوری و تکنولوژی

namasho.com: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69511

به "افضل: می خواهیم موفقیت های ایران در فوتسال را تکمیل کنیم، بازیکنان به هماهنگی رسیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افضل: می خواهیم موفقیت های ایران در فوتسال را تکمیل کنیم، بازیکنان به هماهنگی رسیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید