روایت جدید از عجیب ترین لحظه دیدار پرسپولیس - استقلال، ستاره پرسپولیس: آن صحنه روزی من بود

به گزارش مجله سرگرمی، مهمترین آرزوی علی شجاعی وینگر تیم فوتبال پرسپولیس دستیابی با این تیم به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست.

روایت جدید از عجیب ترین لحظه دیدار پرسپولیس - استقلال، ستاره پرسپولیس: آن صحنه روزی من بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی شجاعی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی پایتخت گفت: ما بازی های سنگینی را در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتیم و فشردگی مسابقات و همچنین شرایط آب و هوایی در کشور هند باعث شد تا شرایط سختی را تجربه کنیم. بعد از بازگشت به ایران هم دو بازی سخت و سنگین با سپاهان و استقلال داشتیم که خوشبختانه از این دو بازی چهار امتیاز گرفتیم، آنهم در شرایطی که می توانستیم سپاهان را شکست بدهیم، اما به حق مان نرسیدیم. شرایط تیم در مجموع خوب است و با اینکه بازی ها فشرده بود و در این چند ماه شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی با انگیزه بالا کارمان را ادامه می دهیم تا این فرایند خوب ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر ذوب آهن خاطرنشان کرد: الان در موقعیتی هستیم که تمام بازی های باقیمانده تا انتها لیگ برتر، برای ما حکم فینال را دارند. فرقی هم ندارد برابر کدام تیم قرار می گیریم، چون همه بازی ها سخت هستند و هر تیمی هم هدف خودش را دنبال می کند. ذوب آهن هم تیم خوبی است. آنها برای جدا شدن از انتهای جدول دنبال امتیاز هستند، ولی ما حتی در اصفهان هم محکوم به برد هستیم تا در کورس باقی بمانیم و شانس قهرمانی مان را بالا ببریم.

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رقابت نزدیک پرسپولیس و سپاهان و اینکه آیا فکر نمی کند سپاهان یک تهدید بسیار جدی برای آنها محسوب می شود، شرح داد: ما تیمی هستیم که فقط روی نتایج و عملکرد خودمان تمرکز می کنیم. اگر خودمان خوب نتیجه بگیریم طبیعتاً مسائل دیگر برای مان اهمیتی نخواهند داشت. تمامی حریفان برای ما قابل احترام هستند و جدا از ما و سپاهان، چند تیم دیگر هم به قهرمانی فکر می کنند. مهم این است که تمرکز خوبی در ادامه راه داشته باشیم و کم اشتباه کنیم. بازی ها به جایی رسیده است که باید خوب تمرکز کنیم و در نهایت قهرمان شویم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس شخصیت بسیار بالایی برای قهرمانی دارد و قهرمان شدن در چهار فصل گذشته، اعتمادبه نفس تیم را بالا برده است. ما به چیزی جز قهرمانی در لیگ فکر نمی کنیم و در جام حذفی هم باید قهرمان شویم. پرسپولیس تیمی است که در هر جام دنبال قهرمانی و شاد کردن هوادارانش است.

شجاعی راجع به اتفاق مهم دیدار با استقلال و اینکه با نجات دروازه تیمش، نقش مهمی در برد پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: من همیشه دوست دارم به تیمم کمک کنم. وقتی وارد زمین شدم خیلی انگیزه داشتم و تمام هدفم این بود که خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. در یک صحنه هم که آن اتفاق رخ داد و خدا را شکر می کنم که جلوی گل شدن توپ را گرفتم. در واقع آن نجات دروازه روزی من بود که حتی می توانست از گل زدن هم ارزش بیشتری داشته باشد. بعد از بازی هم خیلی از هم تیمی هایم و همچنین کادر فنی به من لطف داشتند. امیدوارم در بازی های بعدی هم برای تیمم بازیکن مؤثری باشم.

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت نشینی باعث ناراحتی و دلسردی ات نمی شود؟، گفت: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید حرفه ای فکر کند. من یک بازیکن هستم و باید تابع تصمیمات کادر فنی باشم. هر بازیکنی قطعاً دوست دارد برای تیمش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من تلاشم را می کنم و بقیه مسائل دست کادر فنی است.

شجاعی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آنها باید در بازی بعدی برابر استقلال تاجیکستان قرار بگیرند، گفت: شرایط لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است. پرسپولیس بدون شک به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند و فرقی هم ندارد برابر کدام تیم بازی کنیم. آرزوی من قهرمانی با پرسپولیس در آسیاست و امیدوارم این اتفاق مهم را تجربه کنم.

تسنیم

balio.ir: بالیو | مجله اخبار صنعت گردشگری

baliro.ir: تور بالی ارزان قیمت | تور اندونزی ، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان بالی اندونزی

baham1.ir: مجله باهام | مجله تفریحی و سرگرمی دورهمی، با هم شاد باشیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145109

به "روایت جدید از عجیب ترین لحظه دیدار پرسپولیس - استقلال، ستاره پرسپولیس: آن صحنه روزی من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت جدید از عجیب ترین لحظه دیدار پرسپولیس - استقلال، ستاره پرسپولیس: آن صحنه روزی من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید