افشای مشخصات تازه از گوشی گلکسی A53 سامسونگ

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی، قرار است مدل تازه گلگسی A53 را روانه بازار کند. این گوشی در دو نسخه ارائه می گردد که یکی از مجهز به تراشه Exynos است و دیگری از تراشه اسنپدراگون پشتیبانی می نماید.

افشای مشخصات تازه از گوشی گلکسی A53 سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، سامسونگ اخیراً با مسائل زیادی از جمله در بورس روبرو شده است. بزرگترین مشکل حال حاضر کمبود مداوم تراشه در سطح جهانی است و به نظر می رسد که این موضوع حتی بر سامسونگ گلکسی A53 آینده نیز تأثیر بگذارد. با این حال، گزارش های تازه نشان می دهند که سامسونگ در حال برنامه ریزی راه حلی برای این مسائل است.

بر اساس گزارش گلکسی کلاب، گوشی گلکسی A53 دارای دو نسخه مختلف خواهد بود که از دو چیپست متفاوت پشتیبانی می نمایند. شرکت سامسونگ علاوه بر نسخه اروپایی گوشی خود با شماره مدل SM-A536B، نسخه دوم 5G با شماره مدل SM-A536E را نیز عرضه خواهد نمود. انتظار می رود که این نسخه دوم به کشور های خاورمیانه و شمال آفریقا و بعضی از بازار های آسیایی از جمله هند ارسال گردد. پیش بینی می گردد یکی از این نسخه ها دارای چیپست Qualcomm Snapdragon باشد، در حالی که دیگری ممکن است با تراشه Exynos 1200 عرضه گردد.

آمار های قبلی بنچمارک Geekbench نشان داده است که نسخه آمریکایی گلکسی A53 با شماره مدل SM-A536U ارائه شده است که دارای تراشه ای به شماره مدل s5e8825 می باشد. این شماره مدل احتمالاً به تراشه تازه Exynos 1200 اشاره دارد.

اطلاعاتی که تا به امروز فاش شده حاکی از آن است که گوشی آینده گلکسی A53 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. این گوشی هچنین دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، بلندگو های استریو، رتبه IP، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند ممکن است در سه ماهه اول یا دوم سال 2022 عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164312

به "افشای مشخصات تازه از گوشی گلکسی A53 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات تازه از گوشی گلکسی A53 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید