اعلام شرایط فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار لرستان گفت: شرایط فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف اعلام شده است و به واحدهایی که اشتغال خود را حفظ نمایند بدون در نظر دریافت مقررات بانکی تسهیلات پرداخت می گردد.

اعلام شرایط فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف

جهت دریافت خدمات اجرای گلدان در پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور و با حضور وزرا و استانداران اضافه نمود: در این جلسه مصوب شد پاساژها و بازارهای مسقف با رعایت سه شرط بدین توضیح که اول در سامانه ثبت نام و پروتکل های بهداشتی را دریافت نموده باشند، دوم حداکثر تا ساعت 18 به فعالیت خود ادامه دهند و سوم اگر فعالیت با ریسک بالایی در این اماکن وجود دارد همچنان تعطیل بماند، فعالیت خود را ادامه دهند.

وی اعلام کرد: از دیگر مصوبات این جلسه تصمیم گیری در مورد مساجد، اماکن متبرکه و امامزاده ها بود که با توجه به اجتماع در این محل ها مصوب شد تا نیمه اردیبهشت بازگشایی آنها به تأخیر افتاده و در صورت بهبود شرایط، با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تا 15 اردیبهشت 99 تصمیم جدید در این خصوص توسط ستاد ملی اتخاذ گردد.

استاندار لرستان در ادامه اعطای وام به مشاغل و کارگاه های تولیدی را یکی دیگر از مصوبات این جلسه عنوان نمود و اضافه نمود: با توجه به شرایط کنونی مقرر شد مشاغل و کارگاه های تولیدی در صورتی که کارگر خود را اخراج ننموده و اشتغال را حفظ نموده باشند، بدون در نظر دریافت مقررات متداول بانکی مانند قانون چک برگشتی به آنها وام متناسب با احتیاج و نوع فعالیتشان پرداخت گردد.

این مسئول اعلام کرد: مصوبه دیگری که در این جلسه مطرح شد موضوع تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، آکادمی ها و مراکز عالی بود که مقرر شد همچنان به شیوه مجازی فعالیت های آموزشی خود را ادامه دهند. البته در مورد دانشجویان دکترا اعلام شد که می توانند به صورت حضوری در کلاس های درس حاضر باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74141

به "اعلام شرایط فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید