اعلام جزئیات مصاحبه چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان

به گزارش مجله سرگرمی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان فردا برگزار می گردد.

اعلام جزئیات مصاحبه چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان

سید علی مدینه گفت: مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان روز یکشنبه 10 مهر 1401 ساعت 8 صبح در اصفهان، روبه روی اداره کل آموزش و پرورش، تالار ادب انجام می گردد.

او اضافه نمود: همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه و دو سری کپی از آن و کلیه مدارک برای نظام نو اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت دیپلم و ریزنمرات تأیید شده و برای نظام قدیم اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات تأیید شده و شش قطعه عکس 4*3 پشت نویس شده برای کلیه افراد الزامی است.

مدینه با تأکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی گفت: مصاحبه شوندگان باید 2 عدد ماسک، دستکش، اتوماتیک شخصی، محلول ضدعفونی کننده دست، یک بطری آب کوچک و یک وعده غذایی سبک همراه داشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه ورود همراهان به محل مصاحبه ممنوع است، اعلام کرد: فرایند مصاحبه 4 الی 5 ساعت به طول می انجامد و هزینه معاینات پزشکی در محل مصاحبه، به وسیله دستگاه پوز انجام میگردد و نیازی به مراجعه به بانک نیست.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164414

به "اعلام جزئیات مصاحبه چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات مصاحبه چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید