اعزام 1 هزارو 500 نیروی سازمان پسماند برای خدمت در مراسم اربعین

به گزارش مجله سرگرمی، فیروزی گفت: روز شنبه نیرو های سازمان مدیریت پسماند از ساختمان مرکزی این نهاد راهی مرز مهران می شوند.

اعزام 1 هزارو 500 نیروی سازمان پسماند برای خدمت در مراسم اربعین

شهرام فیروزی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، درباره آخرین اقدامات این نهاد برای برگزاری اربعین حسینی گفت: در مرحله اول آماده سازی نیرو های سازمان مدیریت پسماند برای برگزاری مراسم اربعین، تعداد 1 هزار و 500 نفر نیرو با عنوان خادم الحسین به کربلا و نجف اعزام می شوند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند افزود: تمام هماهنگی های لازم انجام، پاسپورت های آن ها نیز دریافت و اطلاعات آن ها در سامانه سماح نیز ثبت شده است.

فیروزی با اشاره به پیمانکار سازمان مدیریت پسماند در مراسم اربعین گفت: پیمانکاری که باید نیرو های خدمات شهری سازمان را در دو شهر نجف و کربلا اسکان دهد از طریق مناقصه انتخاب شده و روز شنبه تمامی 1 هزار و 500 نیرو از ساختمان مرکزی سامان مدیریت پسماند با اتوبوس راهی مرز مهران می شوند.

او در توضیح تقسیم بندی نیرو های سازمان مدیریت پسماند در دو شهر نجف و کربلا گفت: تعداد 500 نفر از نیرو های خدمات شهری در شهر نجف و 1 هزار نفر دیگر آن ها در کربلا مستقر می شوند و محل اسکان آن ها به گونه ای تجهیز شده است که آن ها هیچ مشکل رفاهی نداشته باشند.

جزئیات پیشنهادات اعضای شورای شهر تهران درباره هزینه کرد شهرداری در مراسم اربعین

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به ماشین آلات ارسال شده برای مراسم اربعین گفت: روز دوشنبه 10 تریلی وسایل و تجهیزات از قبیل جارو، بیل، لباس فرم، دستکش، لوازم بهداشتی، منبع آب و مخزن زباله بارگیری و اعزام شد.

فیروزی ادامه داد: دو دستگاه ماشین آتش نشانی نیز با هماهنگی شهرداری تهران از سوی مدیریت شهری و در کنار آن نیز 20 دستگاه ماشین حمل زباله برای جمع آوری به عراق ارسال شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا سازمان مدیریت پسماند سرکارگر و ناظر به مراسم اربعین اعزام می کند یا خیر گفت: بله به طور حتم تعدادی از نیرو ها به عنوان ناظر (سر کارگر) به دو شهر نجف و کربلا اعزام می شود تا با نظارت بر خدمت رسانی نیرو های شهرداری تهران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: آقای جابر انصاری از طرف خدمات شهری شهرداری تهران در شهر نجف مستقر می شود و سازمان مدیریت پسماند نیز تعداد 20 نفر نیرو را برای برگزار شدن هر چه بهتر مراسم اربعین اعزام می کند.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49236

به "اعزام 1 هزارو 500 نیروی سازمان پسماند برای خدمت در مراسم اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 1 هزارو 500 نیروی سازمان پسماند برای خدمت در مراسم اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید