اطلس توانمندی و ظرفیت دریایی استان های ساحلی تهیه شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگروه دریای ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی با هدف هم افزایی و تعامل نهادهای فعال حوزه دریا و بررسی مسائل و موانع توسعه صنایع دریایی استان های ساحلی اقدام به تهیه اطلس توانمندی ها و ظرفیت های دریایی استان های ساحلی کرده است. این اطلس با برگزاری نشست های تخصصی کارگروه صنایع دریایی در 7 استان ساحلی تهیه شده و در اختیار ذی نفعان این حوزه قرار گرفته است.

اطلس توانمندی و ظرفیت دریایی استان های ساحلی تهیه شد

نشست تخصصی کارگروه صنایع دریایی استان های ساحلی به تناوب در 7 استان ساحلی کشور با مشارکت استانداری، ارگان ها و نهادهای دریایی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گشت.

به همین دلیل مهم ترین پیشنهادات و مصوبات مطرح در استان ها، برای توسعه فعالیت های کارگروه به شکل های مختلفی چون تهیه اطلس توانمندی ها و ظرفیت های دریایی هر استان، مشارکت در طرح های فناورانه استانی تقاضامحور، تشکیل کارگروه صنایع و فناوری های دریایی استانی و معرفی مناسب ظرفیت های علم و فناوری حوزه دریا در استان برای بررسی استفاده از ظرفیت های حمایتی معاونت علمی برای شرکت های خصوصی فعال در هر استان تهیه شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19182

به "اطلس توانمندی و ظرفیت دریایی استان های ساحلی تهیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلس توانمندی و ظرفیت دریایی استان های ساحلی تهیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید