اشک ها و لبخندهای یک آتش نشان

به گزارش مجله سرگرمی، یک آتش نشان بیرجندی گفت: روزهایی که در حادثه ای یک فرد و یا پدر و مادری نجات پیدا می نماید و لبخند بر لبان آن ها و اشک شوق بر گونه هایشان جاری می گردد مهم ترین روزهای زندگی و کاری ما است.

اشک ها و لبخندهای یک آتش نشان

محمود قویدل در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 12 سال است که در عرصه آتش نشانی فعالیت می کنم و از اینکه بخشی از زندگی ام، خدمت به مردم است خوشحال هستم.

وی اضافه کرد: قبل از شغل آتش نشانی نیز در سیل چابهار و زلزله بم نیز امدادرسانی کردم و علاقه بسیاری به این کار داشتم و سال گذشته نیز در زلزله کرمانشاه مشارکت کردم.

این آتش نشان بیرجندی ادامه داد: از اینکه برخی از مواقع به ماموریت نمی رویم خوشحال هستم چرا که هر ماموریت ما یک خانواده را دردناک و نگران می نماید.

قویدل توضیح داد: روزهایی که در حادثه ای یک فرد و یا پدر و مادری نجات پیدا می نماید و لبخند بر لبان آن ها و اشک شوق بر گونه هایشان جاری می گردد مهم ترین روزهای زندگی و کاری ما است.

وی با بیان اینکه آتش نشانان همواره بدون هیچ چشم داشتی به مردم یاری می نمایند ، اضافه کرد: نجات مردم در حوادث از شیرین ترین و مجروح شدن همکاران و مردم در برخی حوادث از تلخ ترین خاطره های من در عرصه آتش نشانی است.

این آتش نشان بیرجندی گفت: همچنین در کنار شغل آتش نشانی نیز به مناطق محروم استان یاری می کنم و تاکنون پنج هزار کیف مدرسه و لوازم التحریر در مناطق محروم توزیع نموده ایم.

قویدل با بیان اینکه آتش نشانان تمام زندگی خود را وقف مردم می نمایند که مردم در آرامش باشند، یادآور شد: فرزندانم نیز به علت فداکاری هایی که در این شغل نهفته است، علاقه شدیدی به شغل آتش نشانی دارند و تمایل دارند روزی آتش نشان باشند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4098

به "اشک ها و لبخندهای یک آتش نشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشک ها و لبخندهای یک آتش نشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید