از نمایشگاه MWC 2019 چه انتظاراتی داریم؟

به گزارش مجله سرگرمی، اگرچه نمایشگاه MWC 2019 کار خود را رسماً از تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) شروع می نماید و درهای آن فقط سه روز برای علاقه مندان باز می ماند، اما شرکت های فعال در حوزه گوشی های هوشمند از چند روز قبل از این تاریخ، معرفی جدیدترین محصولات خود را شروع می نمایند. طی حدود 10 روز، شاهد معرفی پرچم داران، گوشی های 5G، میان رده ها و حتی پایین رده ها خواهیم بود. در ادامه به صورت مختصر و مفید به انتظاراتمان از این نمایشگاه می پردازیم.

از نمایشگاه MWC 2019 چه انتظاراتی داریم؟

سامسونگ

این غول کره ای در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) از جدیدترین پرچم داران خود رونمایی می نماید. سه گوشی گلکسی اس 10 از نمایشگرهای حفره دار بهره می برند و از لحاظ تعداد دوربین و قیمت، می توانند توجه کاربران زیادی را به خود جلب نمایند. در بین این سه مدل، گلکسی اس 10 ای مدل مقرون به صرفه محسوب می گردد و در کنار آن شاهد معرفی مدل معمولی و اس 10 پلاس هم خواهیم بود که مدل پلاس علاوه بر اینکه در مجموع از 5 دوربین بهره می برد، گران ترین مدل آن واجد 12 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. به احتمال زیاد در این رویداد نخستین گوشی تاشو سامسونگ نمایش داده می گردد و احتمالاً شاهد نخستین گوشی 5G سامسونگ هم خواهیم بود.

هر آنچه از مراسم رونمایی گلکسی اس 10 انتظار داریم

ویوو

از دیگر رویدادهای مربوط به نمایشگاه MWC 2019 می توانیم به مراسم شرکت ویوو اشاره کنیم. در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) این شرکت از نخستین میان رده مجهز به دوربین پاپ آپ پرده برداری می نماید که نام ویوو V15 پرو را یدک می کشد. دوربین اصلی این گوشی واجد سنسور 48 مگاپیکسلی است ولی هنوز در رابطه با جزئیات این سنسور نمی توانیم اظهارنظر کنیم.

شیائومی

شرکت شیائومی هم میخواهد جدیدترین پرچم دار خود یعنی شیائومی می 9 را در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) در کشور چین معرفی کند. این شرکت تا حالا تقریباً تمام جزئیات این گوشی را منتشر نموده و به همین خاطر تقریبا از تمام ویژگی های آن خبر داریم. این گجت اولین گوشی شیائومی است که از دوربین سه گانه بهره می برد. همچنین شیائومی یک مراسم جداگانه در بارسلون برای معرفی مدل 5G گوشی می میکس 3 را برگزار خواهد نمود.

هواوی

هواوی هم یکی دیگر از شرکت هایی است که مطمئناً در نمایشگاه MWC 2019 می تواند توجهات زیادی را به خود جلب کند. طبق اعلام این شرکت، انتظار می رود در این نمایشگاه شاهد معرفی نخستین گوشی تاشو این شرکت باشیم که از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید. در رابطه با طراحی و مشخصات این گوشی اطلاعات بسیار اندکی منتشر شده و به همین خاطر بی صبرانه منتظر معرفی این گجت هستیم.

نوکیا

نوکیا هم بالاخره بعد از مدت ها انتظار قرار است در نمایشگاه MWC 2019 از نوکیا 9 پرده برداری کند. مهم ترین مشخصه این گوشی، بهره گیری آن از دوربین پنج گانه است و همچنین از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم بهره می برد. البته یکی از نکات ناامیدنماینده مربوط به این گوشی، بهره گیری آن از تراشه قدیمی اسنپ دراگون 845 است که البته امیدواریم گزارش های مربوط به این مشخصه اشتباه از آب دربیایند و شاهد بهره گیری آن از اسنپ دراگون 855 باشیم. در کنار این پرچم دار، انتظار معرفی گوشی بسیار مقرون به صرفه نوکیا 1 پلاس هم داریم که مبتنی بر اندروید پای (نسخه Go) است.

مروری بر شایعات پیرامون گوشی نوکیا 9

ال جی

شرکت ال جی مدتی قبل رسماً گفت که گوشی G8 ThinQ در بارسلون معرفی می گردد. همچنین در بخش دوربین سلفی، سنسور ToF قرار گرفته است که به کاربران یاری می نماید در انواع و اقسام محیط ها از قابلیت تشخیص چهره بهره ببرند. همچنین این کمپانی اعلام نموده نمایشگر اولد این گوشی به عنوان اسپیکر هم انجام وظیفه می نماید. در کنار این گوشی، شاهد معرفی نخستین گوشی 5G ال جی تحت عنوان V50 ThinQ خواهیم بود.

سونی

نمایشگاه MWC 2019 کار خود را رسماً از تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) شروع می نماید و در این تاریخ، سونی از گوشی های اکسپریا XA3 و اکسپریا XZ4 رونمایی می نماید که البته طبق یک گزارش جدید، ظاهراً نام این گوشی ها به ترتیب اکسپریا 10 و اکسپریا 10Z خواهد بود که اشاره به 10 سالگی این گوشی ها دارد. گوشی اکسپریا 10Z از نمایشگری با نسبت تصویر 21:9 بهره می برد که این یعنی گوشی مذکور بسیار بلندقد خواهد بود. در پنل پشتی آن هم دوربین سه گانه قرار گرفته است که به صورت عمودی چیده شده اند و حسگر اثر انگشت هم در لبه کناری تعبیه شده است.

دیگر شرکت ها

در این نمایشگاه وان پلاس قرار است مراسمی در ارتباط با فناوری 5G برگزار کند که احتمالاً در آن اطلاعات مربوط به نخستین گوشی 5G برند خود را مطرح می نماید. اوپو هم در نمایشگاه MWC 2019 حضور دارد ولی به جای معرفی گوشی جدید، از تکنولوژی زوم اپتیکال 10 برابری رونمایی خواهد نمود. همچنین این شرکت احتمالاً از تکنولوژی جدیدی برای حسگر اثر انگشت زیر انگشت پرده برداری می نماید که گویا 15 برابر وسعت بیشتری نسبت به حسگر فعلی در اوپو R17 و بیشتر گوشی های فعلی دارد. ضمناً شاید موتورولا با معرفی یک گوشی تاشو، کاربران را غافلگیر کند.همچنین از برند نوبیا که زیر نظر ZTE قرار گرفته است، انتظار می رود از یک نوع ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر که به دستبند بدل می گردد، رونمایی کند.

روی هم رفته به نظر می رسد برخلاف چند سال گذشته، این بار شاهد معرفی گجت های هیجان انگیزتری خواهیم بود؛ گجت هایی که شاید بتوانند هوای تازه ای را برای این صنعت به ارمغان بیاورند.

5 دلیل برای اهمیت بسیار زیاد نمایشگاه MWC 2019

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13062

به "از نمایشگاه MWC 2019 چه انتظاراتی داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نمایشگاه MWC 2019 چه انتظاراتی داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید