اردوغان لغو انتخابات محلی استانبول را خواهان شد

به گزارش مجله سرگرمی، رجب طیب اردوغان اظهار داشت: مقامات شورای عالی انتخابات باید انتخابات محلی در استانبول را به خاطر نقض قانون لغو نمایند.

اردوغان لغو انتخابات محلی استانبول را خواهان شد

به گزارش خبرگزاری رویترز، حزب عدالت و توسعه در انتخابات محلی سی و یکم ماه مارس در استانبول با شکست روبرو شد و کاندیدای حزب اپوزیسیون توانست با کسب آرای بیشتر به پیروزی برسد. اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به هنگام بازگشت از سفرش به مسکو در جمع خبرنگاران گفت : بر اساس قوانین مسئولان صندوق های رای باید کارکنان دولتی باشند و شرایط لازم را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همکاران ما در آنجا حضور داشتند، اما شائبه هایی وجود دارد، اگر آنها این مساله را به طور دقیق آنالیز نمایند، باید انتخابات محلی در استانبول لغو گردد.

این اظهارات در حالی بیان شده است که هنوز تصمیمی از سوی شورای عالی انتخابات مبنی بر لغو انتخابات محلی در استانبول اعلام نشده است.

همچنین روز سه شنبه یک مقام ارشد حزب عدالت و توسعه اعلام نموده است که این حزب خواهان برگزاری مجدد انتخابات در استانبول است.

اردوغان روز دوشنبه اعلام نموده بود که انتخابات محلی به دلیل انجام جرایم سازماندهی شده در حوزه های انتخابیه در استانبول مخدوش شده است.

49311

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18713

به "اردوغان لغو انتخابات محلی استانبول را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان لغو انتخابات محلی استانبول را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید