اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی سالنی را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار اردبیل گفت: با برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل، استادیوم رضازاده اردبیل از استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی سالنی را دارد

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، مجید خدابخش ظهر امروز در حاشیه ملاقات تیم های ایران و چین در استادیوم رضازاده اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر شاهد حضور 8 هزار نفر در استادیوم رضازاده اردبیل برای تماشای ملاقات تیم های ایران و چین هستیم که این موضوع نشان از ظرفیت بالای استان اردبیل برای میزبانی از مسابقات بین المللی را دارد.

وی گفت: خوشبختانه با برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا به میزبانی اردبیل، زیرساخت های ورزشی استان بسیار ارتقاء یافته و در حال حاضر نیز استادیوم رضازاده اردبیل یکی از مجهزترین استادیوم های کشور است که این استادیوم ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی ورزش های سالنی را دارد.

استاندار اردبیل اضافه نمود: بازی های مسابقات والیبال امیدهای آسیا به صورت زنده از شبکه های جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها پخش می گردد که خود این موضوع در شناساندن استان اردبیل بسیار تأثیرگذار بوده که این خود در حوزه رونق گردشگری استان اردبیل بسیار موثر است.

خدابخش توضیح داد: بنده به نوبه خود از مسئولان هیئت والیبال استان اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تشکر و قدردانی می کنم که با آماده سازی زیرساخت ها و اقدامات لازم سبب برگزاری این مسابقات مهم و بین المللی در اردبیل شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69358

به "اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی سالنی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل ظرفیت میزبانی از مسابقات بین المللی سالنی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید