ارتقا خودرو جیپ گلادیاتور به نیم در

به گزارش مجله سرگرمی، جیپ گلادیاتور با نمونه برداری از خودروی Wrangler از نیم درها استفاده خواهد نمود.

ارتقا خودرو جیپ گلادیاتور به نیم در

به گزارش خبرنگار ، به نقل از موتور وان، امروز، شرکت جیپ تأیید کرد که در های نوی را در بخش جیپ پرفورمنس قطعات ارائه می دهد و آن ها اکنون در دسترس هستند.

نیم در بونانزا، از خودروی Wrangler جیپ، که در نیمه اول سال جاری به خودروی Gladiator جیپ رسید، توسعه یافته است. این نیم در ها به وسیله فروشگاه سفارشی Mopar به اسم بخشی از خرید اصلی خودرو های نو در ایالات متحده در دسترس هستند. خودرو های دو درب گلادیاتور بسته به مجموعه های پنجره بالایی مورد نظر، در دو نسخه موجود است.

این مجموعه ها دارای مهر و موم مقاوم در برابر آب و هوا و پنجره های پلاستیکی زیپ دار هستند، البته مواد آن ها متفاوت هستند. یکی برای سقف وینیل نرم با مدل پایه طراحی شده است، در حالی که دیگری دارای گزینه اکریلیک درجه یک است. قیمت در های مدل پایه 4590 دلار و قیمت درب های ممتاز 4990 دلار است و شامل هر دو مجموعه درب می گردد.

شرکت جیپ این در ها را برای کار با تجهیزات گلادیاتور، از جمله آینه های برقی، دست گیره ها، قفل های برقی و تشخیص نقاط کور طراحی نموده است. این شرکت می گوید که تعویض در ها چند دقیقه طول می کشد و نیم در ها از مکان های لولا و اتصالات سیم کشی موجود استفاده می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 158773

به "ارتقا خودرو جیپ گلادیاتور به نیم در" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقا خودرو جیپ گلادیاتور به نیم در"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید