آشنایی با آب و هوای مالزی

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از کشورهایی که هر ساله شاهد گردشگران و توریستان زیادی از سرتاسر جهان و مخصوصاً ایران می باشد، کشور مالزی است. کشور مالزی جاذبه های گردشگری زیادی دارد که زیبایی منحصر به فردی به تمامی نقاط این کشور داده است. آب و هوای مالزی نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. در اینجا ما شما را با آب و هوای مالزی آشنا می کنیم تا در زمان سفر به این کشور پهناور بتوانید از تمامی لحظات و دقایق حضور خود لذت ببرید.بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

آشنایی با آب و هوای مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

همانطور که می دانید کشور مالزی در قاره آسیا واقع شده است و واحد پولی این کشور رینگیت است. مذهب شناخته شده در این کشور اسلام می باشد و در مواردی شاهد مسیحیت و بودایی نیز هستیم. این کشور یکی از اعضای سازمان ملل متحد می باشد و عضویت اتحادیه اروپا را دارد. زبان رسمی مردم این کشور زیان مالایی یا باهاسا مالایو است. همسایگان کشور مالزی، کشورهای تایلند، برونئی، ویتنام، اندونزی و دریای چین می باشد.

کشور مالزی را به عنوان کشوری با تابستان های بی انتها می شناسند، چرا که این کشور دارای مناطق سرتاسر پوشیده از جنگل و آبشارهای زیبا و دوست داشتنی است. هر کسی که به این کشور سفر می نماید یک سفر عالی با تجربه هایی فراموش نشدنی خواهد داشت. تمامی مردم کشور مالزی خونگرم، آرام، مهربان و مهمان دوست هستند. این کشور جاهای مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح دارد.

آب و هوای مالزی

کشور مالزی دارای آب و هوای گرم و شرجی است؛ اما آب و هوای مالزی غیر قابل تحمل نیست و بیشتر ایرانیانی که به این کشور رفته اند با آن مسئله ای نداشته اند. این کشور برخلاف کشور ما که دارای آب و هوای متنوع و چهار فصل است، دارای آب و هوای متعادل و یکسانی در تمام فصول سال است. به طور کلی می توان گفت آب و هوای مالزی در سرتاسر سال یک فصل است. وقتی صحبت از آب و هوای مالزی می گردد، می توان گفت که این کشور دارای بهار و پاییز و زمستانی نیست. البته در این کشور در ماه های نوامبر و آوریل شاهد بارش باران و بادهای موسمی هستیم. در اوج تابستان که گرما شدید باشد فقط با دمای 34 درجه رو به رو می شویم که آن چنان گرم نیست.

در هر منطقه آب و هوای مالزی متفاوت است. در مناطق کوهستانی و تفریحی آب و هوای این کشور خنک و مطبوع می باشد. بیشترین لذت را می توانید از مناطق کوهستانی و جنگلی این کشور ببرید. البته بیشتر مناطق مالزی پوشیده از جنگل و کوه می باشند و آب و هوای این مناطق را خوشایند نموده اند.

بهترین زمان سفر به مالزی

همانطور که گفته شد آب و هوای مالزی بسیار خوب و خوشایند است. هر زمانی را که برای سفر به این کشور انتخاب کنید می توانید از تمامی نقاط و مناطق گردشگری مالزی بازدید کنید. دلیل اصلی اینکه بیشتر ایرانیان کشور مالزی را برای سفر انتخاب می نمایند، این است که این کشور تنها یک فصل خوب و مطبوع ندارد، بلکه تمام فصل های آن مورد پسند همه افراد است. آب و هوای مالزی شرایطی برای گردشگران ایجاد نموده است که مسافرین و گردشگران نه از سرما و نه از گرمای این کشور خسته می شوند.

سخن آخر

کشور مالزی با صحنه های همواره سبز خود خاطراتی خوب و خوش برای همه مسافرین و گردشگران فراهم می نماید. این کشور دارای جاذبه های گردشگری و توریستی زیادی است که در کنار آب و هوای خوب مالزی شرایطی ایده آل برای همه ایجاد نموده است. با سفر به مالزی خاطراتی خوب برای خود ثبت کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 53068

به "آشنایی با آب و هوای مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با آب و هوای مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید