آمریکا بازداشت بچه ها مهاجر برای مدت نامعلوم را تسهیل کرد

به گزارش مجله سرگرمی، دولت آمریکا روز چهارشنبه خاطرنشان کرد تدابیری را به کار گرفته که به نهادهای مجری قانون اجازه می داد بچه ها مهاجر و خانواده های آنها را برای مدت نامعلوم بازداشت کند.

آمریکا بازداشت بچه ها مهاجر برای مدت نامعلوم را تسهیل کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه اعلام نمود در حال برداشتن گام هایی است که به این کشور اجازه می دهد بچه ها مهاجر بدون اسناد قانونی را برای مدت نامعلوم بازداشت کند.

به نوشته روزنامه یواس ای تودی، این اقدام که مقام های وزارت امنیت داخلی آمریکا احتمال می دهند در دادگاه فدرال به چالش کشیده گردد به محدودیت 20 روزه بازداشت بچه ها مهاجر و خانواده های آنها خاتمه خواهد داد.

ترامپ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت همزمان با تشدید اقدامات امنیتی در مرزهای جنوبی آمریکا و کوشش برای احداث دیوارهای حائل مهاجران غیرقانونی کمتری برای ورود به آمریکا کوشش می نمایند.

ترامپ ادعا کرد که نگران بچه ها مهاجر است اما وظیفه کنگره آمریکا است که مفرهای قوانین پناهندگی و مهاجرت را اصلاح کند.

او گفت: ما در مورد مسائل مرزی خیلی قوی عمل نموده ایم. من به بچه ها مهاجر فکر می کنم. برای آنها خیلی ناراحت هستم. این آدم ها این سفر وحشتناک 2000 مایلی را انجام می دهند. اما اتفاقی که می افتد این است که وقتی می فهمند مرزها دارند بسته می شوند و دیوار در حال ساخته می شوند، منصرف می شوند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39947

به "آمریکا بازداشت بچه ها مهاجر برای مدت نامعلوم را تسهیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا بازداشت بچه ها مهاجر برای مدت نامعلوم را تسهیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید