کاخ سفید اعتبارنامه مطبوعاتی خبرنگار سی ان ان را به طور کامل برقرار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، شبکه خبری سی ان ان گزارش داد کاخ سفید اعتبارنامه مطبوعاتی جیم آکوستا، خبرنگار این شبکه را به طور کامل برقرار کرد و دیگر نیازی به شکایت حقوقی در این باره نیست.

کاخ سفید اعتبارنامه مطبوعاتی خبرنگار سی ان ان را به طور کامل برقرار کرد

به گزارش ، شبکه خبری سی ان ان گزارش داد کاخ سفید اعتبارنامه مطبوعاتی جیم آکوستا، خبرنگار این شبکه را به طور کامل برقرار کرد و دیگر نیازی به شکایت حقوقی در این باره نیست.

جیم آکوستا، خبرنگار سی ان ان (CNN) هفته گذشته در جریان کنفرانس خبری در کاخ سفید با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وارد بحث جدی شد و به دنبال آن این خبرنگار از حضور در جلسات خبری کاخ سفید منع شد. با این حال شبکه خبری سی ان ان در این خصوص شکایتی را عنوان کرد.

تیموتی کلی، قاضی منطقه ای که از سوی ترامپ به این مقام منصوب شد، روز جمعه دستور بازگرداندنی مجوز خبرنگار سی ان ان برای ورود به کاخ سفید را صادر کرد. با این حال ترامپ در مصاحبه ای با برنامه فاکس نیوز ساندی گفت اگر آکوستا در نشست های خبری بعدی کاخ سفید بدرفتاری کند او را از جلسه بیرون خواهم کرد یا نشست خبری را تعطیل می کنم. رئیس جمهور آمریکا آکوستا را فردی وحشتناک توصیف کرد و گفت سی ان ان باید شرمسار باشد که به این خبرنگار اجازه همکاری با این شبکه خبری برای کنفرانس خبری هفتم نوامبر را داده است.

هفته گذشته در جریان یک کنفرانس خبری، جیم آکوستا، ترامپ را بخاطر استفاده از واژه تهاجم برای اشاره به سفر کاروان مهاجران از آمریکایی مرکزی مورد چالش قرار داد. زمانی که خبرنگار سی ان ان قصد داشت درباره تحقیقات مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور سوال بپرسد ترامپ به او گفته بود میکروفن را به نفر بعدی بدهد. با این حال آکوستا از این کار امتناع کرد و درگیری لفظی میان دو طرف شروع شد.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6727

به "کاخ سفید اعتبارنامه مطبوعاتی خبرنگار سی ان ان را به طور کامل برقرار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید اعتبارنامه مطبوعاتی خبرنگار سی ان ان را به طور کامل برقرار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید