آقای بهاروند! چه خبر از داربی های خیرخواهانه و نمایشی؟

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان لیگ پس از وقوع سیل های ابتدای سال 98 از برگزاری داربی های خیرخواهانه پس از خاتمه لیگ هجدهم اطلاع داد اما زمانی که موعد برگزاری این دیدارها فرا رسید، سازمان لیگ از سکوت خبری به وجود آمده استفاده کرد و این داربی ها را برگزار نکرد.

آقای بهاروند! چه خبر از داربی های خیرخواهانه و نمایشی؟

به گزارش خبرنگاران، رئیس سازمان لیگ فوتبال اردیبهشت ماه سال جاری پس از وقوع حادثه تلخ سیل در نقاط مختلف ایران در نامه ای گفت که برای یاری به سیل زدگان در نظر دارد داربی های خیریه برگزار کند. در نامه رئیس سازمان لیگ به باشگاه ها که در سایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منتشر شد (اینجا)، آمده بود:

نظر به حادثه تاسف بار سیل ویرانگر که بعضی استان های کشور عزیزمان ایران اسلامی را درگیر خود ساخته و مردم عزیز استان های مذکور را از خانه و کاشانه خود محروم ساخته است، این سازمان با هماهنگی فدراسیون فوتبال و باشگاه های کشور در نظر دارد نسبت به برگزاری داربی های استانی اقدام کرده و کلیه درآمدهای ناشی از تبلیغات و بلیت فروشی انجام این ملاقاتها را به مناطق سیل زده اختصاص دهد، لذا خواهشمند است در این زمینه برنامه ریزی فرمایید تا بلافاصله پس از اتمام مسابقات لیگ این ملاقاتها به شکل ذیل برگزار شود.

استان تهران:

استقلال - پرسپولیس

پیکان - سایپا

استان اصفهان:

ذوب آهن - سپاهان

استان آذربایجان شرقی:

تراکتور سازی - ماشین سازی

استان خوزستان:

فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان

نفت مسجد سلیمان - استقلال خوزستان

استان های حاشیه دریاچه خزر:

سپید رود رشت، نساجی مازندران

باشگاه های لیگ های دسته های دیگر با هماهنگی و اعلام برنامه به این سازمان زمان ملاقات را معین کنند.

با این حال پس از اتمام لیگ هجدهم هیچ اتفاقی نیفتاد و رسانه ها هم این نامه بهاروند را فراموش کردند. در این بین سازمان لیگ با استفاده از بی خبری به وجود آمده، طوری وانمود کرد که نه خانی آمده و نه خانی رفته است. با این اوصاف به نظر می رسد که خبر ابتدایی در آن برهه زمانی بیشتر جنبه نمایشی داشته و سازمان لیگ در ادامه هیچ اقدامی برای تحقق وعده اش انجام نداده است.

مجله دعوت: مجله دعوت | انجمن فعالین و توسعه دهندگان وب

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61982

به "آقای بهاروند! چه خبر از داربی های خیرخواهانه و نمایشی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای بهاروند! چه خبر از داربی های خیرخواهانه و نمایشی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید