شروع سی وهشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) صبح امروز و با سخنرانی شیخ احمد شروع شد.

شروع سی وهشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) صبح امروز شروع شد. این مجمع که مهمترین دستور جلسه آن برپایی انتخابات هیئت اجرایی و روسای کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا است از ساعت 9.30 صبح به وقت محلی و با سخنرانی شیخ احمد الفهد الصباح رئیس OCA در سالن اجتماعات هتل اینترکنتینتال شهر بانکوک شروع بکار کرد.

صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، رحیمی عضو هیئت اجرایی، سجادی مشاور رئیس و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو و عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل نمایندگان ایران در این شورا هستند.

شیخ احمد ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از کمیته ملی المپیک تایلند بواسطه میزبانی این نشست به بازی های برگزار شده بین مجمع قبل و سی و هشتمین مجمع اشاره نمود و گفت: رویدادهای بسیاری را تجربه کردیم که مهمترین آن بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بود که توانست در محیطی شاد و انرژیک خانواده ورزشی آسیا را گرد هم جمع کند.

وی یاد آور شد: روح و هدف ورزش و بازی ها چیزی جز این نیست و همه ما باید دست در دست هم برای جامه عمل پوشاندن به شعار المپیک و بازی ها قدم برداریم.

بعد از صحبت های شیخ احمد نواب رئیس منطقه ای گزارشی را از فعالیت های خود در ذون های شرق، جنوب شرق، غرب، جنوب و آسیای میانه ارائه دادند.

گزارش نمایندگان ستاد برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از روند میزبانیو برگزاری این دوره از پیکارها، گزارش کمیته برگزاری بازی های المپیک 2020 از روند آماده سازی سالن ها و اقدامات اجرا شده، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی های آسیایی 2022 هانگژو، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی های آسیایی 2026 آیچی-ناگویا، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن و ارائه گزارش عملکرد آنوک از دیگر برنامه های سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا است.

این مجمع عصر امروز و با برگزاری انتخابات هیئت اجرایی و روسای کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا به خاتمه خواهد رسید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14256

به "شروع سی وهشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سی وهشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید