کاراته وان چین، درخشش مدال طلا بر سینه ذبیح الله پورشیب

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان با برتری در دیدار نهایی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان چین به مدال طلا دست بافت.

کاراته وان چین، درخشش مدال طلا بر سینه ذبیح الله پورشیب

به گزارش خبرنگاران، روز سوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری A امروز(یکشنبه) در شانگ های چین پیگیری شد و نماینده کشورمان به رقابت با رقبای خود پرداختند.

در دیدار نهایی وزن 84- کیلوگرم، ذ بیح الله پورشیب به مصاف ایگور چیخماروف از قزاقستان رفت و با برتری 2 بر صفر موفق به کسب مدال طلای این مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در چین شد.

کاپیتان تیم ملی تکواندو برای حضور در دیدار پس از استراحت در دور نخست، در اولین گام به مصاف چیو هان سین از چین رفت و به برتری 6 بر صفر دست یافت. او در مرحله سوم با نتیجه یک بر صفر از سد ریکیتو شیمادا از ژاپن گذشت.

با تور چین ما همراه اشید

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در مرحله چهارم به مصاف محمد احمد رامادان از مصر رفت و پس از تساوی 3-3 با هانتی به برتری دست یافت. پورشیب برای راهیابی به دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد جینچیائو چن از چین گذشت. نماینده شایسته کشورمان در دیدار نیمه نهایی نیز پس از تساوی یک-یک مقابل الکساندر الیف از روسیه با هانتی به برتری دست یافت تا به دیدار نهایی صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6197

به "کاراته وان چین، درخشش مدال طلا بر سینه ذبیح الله پورشیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان چین، درخشش مدال طلا بر سینه ذبیح الله پورشیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید