عزت اللهی: 99 درصد به جام ملت ها می رسم

به گزارش مجله سرگرمی، همه چیز دست خداست اما به احتمال 99 درصد به جام ملت های آسیا می رسم. آن یک درصد هم باید ببینیم روند درمان مثل این 5 هفته طی می گردد یا نه.

عزت اللهی: 99 درصد به جام ملت ها می رسم

به گزارش خبرنگاران ، امیر اسدی ، آسیب دیدگی سعید عزت اللهی در آستانه جام ملت های آسیا، همه را نگران نموده. از کادر فنی تیم ملی تا هوادارانی که بعد از مدت ها منتظر قهرمانی تیم ملی در این تورنمنت مهم هستند. سعید در گفت و گو با ایران ورزشی، از سرعت در روند درمان خود می گوید و اینکه به احتمال فراوان می تواند در جام ملت های آسیا تیم ملی را همراهی کند. او 3 هفته دیگر بازی می نماید و این خبر خوبی برای تیم ملی و کارلوس کی روش است.

_ چند روز قبل یکی از سایت های انگلیسی خبری نگران نماینده منتشر کرد. اینکه تو تا خاتمه سال 2018 نمی توانی بازی کنی و شاید به جام ملت های آسیا هم نرسی. این خبر را خواندی؟

در رسانه ها و فضای مجازی خواندم اما فکر می کنم بیشتر شبیه یک گمانه زنی بود. آن ها با استناد به دوری 8 هفته ای من این خبر را منتشر کردند اما با کوشش پزشکان ردینگ، شرایطم بهتر است و نرم دوی را هم شروع کردم. البته زمان ضروری است تا بتوانم پا به پای سایر بازیکنان ردینگ تمرین کنم اما همین هم می تواند یک امیدواری بزرگ برای من باشد.

_ پزشکان چه نظری دارند؟ روند درمان طبق پیش بینی ها طی شده است؟

برای نرم دوی، 7 هفته را پیش بینی نموده بودند اما الان 5 هفته گذشته و من این کار را شروع نموده ام. پیشرفت و سرعت در درمان من کاملا مشهود است و فکر می کنم رأس 8 هفته بتوانم برای ردینگ بازی کنم.

_ یعنی به جام ملت های آسیا می رسی؟

به امید خدا. کوشش می کنم و انرژی می گذارم تا آماده شوم. همانطور که گفتم 3 هفته دیگر می توانم برای ردینگ بازی کنم. یعنی امیدوارم 10 تا 15 دسامبر بتوانم به ترکیب ردینگ برسم. البته شاید در ابتدا فیکس نباشم اما همین که در شرایط بازی قرار بگیرم اتفاق خوبی است. بعد از آن می توانم درباره جام ملت ها صحبت کنم. ---

_ در یک جمله بگو. می رسی یا نه؟

همه چیز دست خداست اما به احتمال 99 درصد می رسم. آن یک درصد هم باید ببینیم روند درمان مثل این 5 هفته طی می گردد یا نه.

_ کی روش هم قرار است 26 آذرماه فهرست نهایی تیم ملی را اعلام کند.

جام ملت ها تورنمنت بزرگی است و همه تیم ها باید در همین تاریخ فهرست خود را نهایی نمایند. امیدوارم در این فرصت باقی مانده، همه بازیکنان مصدوم، آماده و سالم به تیم ملی برگردند و کنار هم بتوانیم عنوانی ارزشمند به دست بیاوریم و تورنمنت خوبی را پشت سر بگذاریم.

_ برای درمان، با کادر فنی تیم ملی هماهنگ هستی؟

از روز اول که اینجا آمدم، کادر فنی تیم ملی پیگیر روند درمان من بودند. البته ابتدا قرار بود در ایران درمان کنم اما باشگاه ردینگ با این مسئله مخالفت کرد. بعد از آن هم نزد چند متخصص رفتم و معالجه شدم. شرایطم مناسب است اما باید آهسته آهسته درمان شوم تا آسیب دیدگی جدی تری سراغم نیاید.

_ بازی تیم ملی مقابل ونزوئلا را دیدی؟

بازی با ونزوئلا و قبل از آن ترینیداد و توباگو، محک خوبی برای تیم ملی بود. بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه شدند و زمان می خواهند تا با شرایط وفق پیدا نمایند. ونزوئلا تیم گردن کلفتی بود و فوتبال خوبی به نمایش گذاشت. حالا هم شنیده ام قرار است تیم ملی 3 بازی تدارکاتی دیگر برگزار کند تا ضعف ها رفع گردد و با قدرت پا به امارات بگذارد.

_ جای خالی ات در این دو بازی کاملا به چشم آمد. در غیاب تو، تیم ملی بخصوص در فاز تدافعی شنماینده است.

تیم ملی طوری سازماندهی شده که جای خالی هیچ بازیکنی حس نمی گردد. وقتی یکی نیست، بازیکن جانشینی هست که بتواند جای خالی او را پر کند. هر بازیکنی هم که وارد ترکیب گردد، بهترین بازی اش را برای تیم ملی انجام می دهد. این سیستمی است که در تیم ملی بنا و باعث شده متکی به یک یا دو بازیکن نباشیم.

_ در سال های اخیر کمتر مصدوم شده ای و همیشه تو را در زمین دیده ایم. دلت برای تیم ملی و فوتبال تنگ نشده؟

قطعا. هر بازیکنی آرزو دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. این چند ماه برای من سخت گذشت و امیدوارم هیچ بازیکنی، حتی به مدت یک روز هم آسیب نبیند. مصدومیت بدترین جزء فوتبال است و من هم دوست دارم خیلی زود برگردم و بتوانم برای تیم ملی و باشگاه ردینگ بازی کنم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6919

به "عزت اللهی: 99 درصد به جام ملت ها می رسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی: 99 درصد به جام ملت ها می رسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید