خلیج فارس تا دوشنبه مواج و متلاطم است

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش دمای هوای استان در روز های آینده اطلاع داد و گفت: خلیج فارس تا دوشنبه مواج و متلاطم پیش بینی می گردد.

خلیج فارس تا دوشنبه مواج و متلاطم است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بوشهر، پیغام مساعدی بیان داشت: همانطور که انتظار می رفت از اولین ساعات بامداد امروز بارندگی ها که با رعد و برق و وزش باد و گاهی تندباد های لحظه ای همراه بود در سواحل شمالی و مرکزی استان شدت گرفت.

وی اضافه نمود: تا صبح امروز بیشترین مقدار بارندگی به میزان 28.4 میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد در حدود 101 کیلومتر در ساعت از جزیره خارگ گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: آنالیز نقشه های پیش یابی نشان می دهد که بارش باران که گاهی با رعد و برق، وزش تندباد همراه است به تناوب تا بعد از ظهر فردا در سطح استان ادامه یابد و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: همچنین پیش بینی می گردد وزش باد نسبتا شدید تا شدید شمال غربی از امشب بر روی شمال خلیج فارس شروع و به تدریج طی روز یکشنبه و دوشنبه بر روی خلیج فارس و سواحل (شمالی، مرکزی و جنوبی) استان ادامه یابد.

مساعدی با اشاره به اینکه خلیج فارس کماکان تا روز دوشنبه مواج و متلاطم پیش بینی می گردد اعلام نمود: دمای هوا نیز از فردا شب به طور محسوسی کاهش می یابد.

م

کاهش دما در استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5421

به "خلیج فارس تا دوشنبه مواج و متلاطم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیج فارس تا دوشنبه مواج و متلاطم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید