800 هزار بازدید از بازار جهانی تبریز در نرم افزار Google street view

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بازدید 800 هزار موردی بازار جهانی تبریز در نرم افزار Google street view طی هفته نخست بارگذاری اطلاع داد.

800 هزار بازدید از بازار جهانی تبریز در نرم افزار Google street view

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز دوشنبه 11 مردادماه 1400 ضمن اعلام این خبر، گفت: مجموعه بازار تاریخی تبریز پس از ثبت جهانی در بسته ویژه مسافرتی گردشگران نهاده شد، بطوریکه بسیاری از آن ها هدف و مقصد اصلی خود از سفر به ایران و استان را صرفا برای بازدید از عظیم ترین بازار مسقف جهان قرار دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ثبت جهانی بازار تاریخی تبریز را مدیون همت اصناف و کوشش های متخصصان حوزه تاریخ و فرهنگ دانست و گفت: در راستای معرفی جامع و موثر این بازار جهانی بالغ بر 4 هزار عکس از تمامی عناصر بازار تهیه شده و در پروژه حاضر بارگذاری شده است.

او اضافه نمود: یکی از ابزارهای مفید و پرکاربرد آنلاین، نرم افزار گوگل استریت ویو است که در کنار کاربرد اصلی آن یعنی آنالیز دقیق آدرس موردنظر و حوالی آن، امکان تماشای مجازی مکان های دیدنی زیادی را از پنجره گجت های هوشمند برای کاربران فراهم می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از امکان دسترسی به تمامی نقاط بازار جهانی تبریز از طریق نرم افزار گوگل استریت ویو اطلاع داد و گفت: بازار جهانی تبریز از مهم ترین آثار تاریخی، فرهنگی و اجتماعی استان است که همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی نهاده شده، لذا این اداره کل برای فراهم سازی دسترسی مجازی و تماشای این اثر باشکوه از جای جای جهان، اقدامات بارگذاری تمام نقاط بازار جهانی تبریز را با مشارت بخش خصوصی به اتمام رساند.

حمزه زاده در ادامه از بازدید 800 هزاری از بازار جهانی تبریز در نرم افزار Google street view طی هفته نخست پس از بارگذاری اطلاع داد و گفت: برای معرفی بخش های مختلف بازار جهانی تبریز، تعریف QR کدهای جامع را هم در دستور کار قرار دادیم تا کاربران با استفاده از آن ها اطلاعات کامل و مورجهانز خود را به دست آورند، اقدامات لازم در این راستا هم شروع شده و پس از اتمام در سایتی مرجع بارگذاری خواهد شد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153725

به "800 هزار بازدید از بازار جهانی تبریز در نرم افزار Google street view" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "800 هزار بازدید از بازار جهانی تبریز در نرم افزار Google street view"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید