4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

به گزارش مجله سرگرمی، اگر شما احتیاج به اندازه گیری و نظارت بر دمای خانه و محل کار دارید؛ مثلا برای گیاهان خاص یا حیوانات خانگی که باید در دمای خاصی نگهداری نمایند؛ می توانید از راه کارهای مبتنی بر آیفون بهره ببرید که البته رایگان هم نیست.

4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

برای آنالیز دقیق دمای اتاق با آیفون، احتیاج به نصب گجت و دماسنج خارجی دارید. این دماسنج خارجی به یک برنامه iOS در آیفون مرتبط و جفت می گردد تا دمای فعلی، تاریخچه دماهای اتاق در روزها و ساعت های گذشته، رطوبت و موارد دیگر اندازه گیری و کنترل گردد.

توجه: اینجا می خواهیم درباره اپلیکیشن های دماسنج محیط صحبت کنیم. اگر می خواهید دمای بدن خود را اندازه بگیرید؛ می توانید اپلیکیشن Apple Health روی آیفون را به یک دماسنج هوشمند خارجی مانند Kinsa یا Smart Ear متصل کنید.

Govee Temperature Monitor

قیمت: 16 دلار

ابزار Govee Temperature Monitor می تواند علاوه بر دمای اتاق، پارامترهای دیگری مانند رطوبت یا ردیابی دما براساس زمان را هم اندازه گرفته و به وسیله بلوتوث به آیفون وصل گردد.

با اپلیکیشن Govee Home روی آیفون، می توانید ده ابزار Govee Temperature Monitor را رجیستر نموده و دما و رطوبت اتاق های مختلف را اندازه گیری و نظارت کنید. براساس گزارش آمازون دقت اندازه گیری این ابزار بسیار بالا است.

SensorPush Thermometer

قیمت: 50 دلار

دماسنج SensorPush ویژگی هایی مشابه دماسنج معرفی شده در بالا دارد؛ می تواند دما و رطوبت محیط را اندازه گیری کند؛ تاریخچه ای از دماها نگه می دارد و براساس بستر زمان گزارش دمایی می دهد. همچنین، با بلوتوث به گوشی آیفون وصل می گردد. تنها تفاوت اصلی در اندازه آن است.

در حالی که دماسنج های دیگر 3 تا 6 اینچ هستند؛ این دماسنج کوچک بوده و می تواند به صورت مخفیانه و محرمانه نصب گردد. اندازه طول دماسنج SensorPush حدود یک و نیم اینچ و عرض آن کمتر از یک اینچ است. بنابراین، می توان محتاطانه آن را در هر مکانی نصب کرد.

ویژگی مهم دیگر دماسنج SensorPush، تنظیم کردن هشدارهایی برای زمانی است که حرارت محیط از حد آستانه بالاتر می رود. متاسفانه، فقط چون به وسیله بلوتوث به آیفون شما وصل می گردد و از وای فای پشتیبانی نمی نماید؛ باید در محدوده و نزدیک دستگاه باشید.

ابزار SensorPush کمی گران تر از مدل های دیگر است ولی نقدهای بسیار خوبی از آن در سایت آمازون شده است.

Temp Stick Wi-Fi Temperature and Humidity Sensor

قیمت: 149 دلار

یکی از گزینه های گران قیمت در بازار دماسنج Temp Stick است که کارهایی کمی بیشتر از اندازه گیری و نظارت بر دما و رطوبت انجام می دهد.

برای مثال، می توانید هشدارهای سفارشی بسازید تا وقتی دما از آستانه تعریف شده بالاتر رفت؛ این هشدارها برای حداکثر 10 مخاطب در گوشی آیفون شما ارسال شوند.

این ابزار از اتصالات وای فای به جای بلوتوث استفاده می نماید و داده ها را به صورت بی درنگ با اپلیکیشن نصب شده روی گوشی همگام سازی خواهد نمود. اپلیکیشن Temp Stick برخلا SensorPush برای ذخیره سازی داده ها محدودیت ندارد و شما می توانید از هر مکانی حتی خارج از خانه این داده ها را مشاهده کنید.

Ambient Weather WS-8482-X3

قیمت: 125 دلار

ابزار Ambient Weather WS-8482-X3 با وای فای کار می نماید و دارای سه سنسور داخلی/خارجی برای اندازه گیری دما، رطوبت و هواشناسی است.

ایستگاه پایه به شما امکان می دهد بدون ورود به اپلیکیشن روی آیفون، اطلاعات جمع آوری شده توسط هر سنسور را مشاهده کنید. همین طور، می توانید این اطلاعات را روی سایت AmbientWeather.net نیز آنالیز کنید.

چون مانند Temp Stick از وای فای پشتیبانی می نماید؛ می توانید از راه دور بر شرایط دما و رطوبت محیط نظارت داشته باشید و اطلاعات را مرتبا مورد نظارت قرار دهید.

دستگاه Ambient Weather می تواند تا 7 سنسور جداگانه را پشتیبانی کند که شامل رطوبت سنج ها، سنسورهای اندازه گیری رطوبت خاک و سنسورهای دمای آب هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: یک پزشک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 141568

به "4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون" امتیاز دهید

3 کاربر به "4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید