3 برد و یک شکست فرنگی کاران ایران، عبدولی نایب قهرمان اروپا را ضربه فنی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در شروع رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2018،محمد علی گرایی، محسن حاجی پور و سعید عبدولی در نخستین مبارزه خود برابر حریفان به برتری رسیدند اما مسلم نادری خادم در وزن 55 کیلوگرم بازنده شد.

3 برد و یک شکست فرنگی کاران ایران، عبدولی نایب قهرمان اروپا را ضربه فنی کرد

به گزارش خبرنگاران،در شروع رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2018 در بوداپست مجارستان و در جریان رقابت های 4 وزن نخست،در وزن 63 کیلوگرم محسن حاجی پور در مبارزه نخست برابر جرمن دیاز از پورتوریکو پیش از سرانجام مبارزه با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد.

حاجی پور در دور دوم به مصاف دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی می رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند که در گروه حاجی پور المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز دنیا و المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان حضور دارد.

در وزن 72 کیلوگرم که 29 کشتی گیر شرکت نموده اند، محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز دنیا و یکی از شانس های اصلی ایران برای کسب مدال در این رقابت ها، در دیدار نخست به مصاف دائه کیون پارک از کره جنوبی رفت و در سرانجام با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.تایم نخست این مبارزه با نتیجه یک بر صفر به سود حریف کره ای به سرانجام رسید.

گرایی در مبارزه دوم با برنده مورات داگ از ترکیه کشتی می گیرد. رسول چونایف قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، فرانک استابلر قهرمان دنیا از آلمان، دمیو ژادرایف دارنده مدال نقره دنیا از قزاقستان و ابوزید مانتسیگوف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه در گروه گرایی حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک در دور اول به مصاف ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان رفت و در سرانجام در حالیکه با نتیجه 3 بر صفر از حریف عقب بود با کمرگیری از حریف و بردن وی روی پل 5 بر 3 پیش افتاد و در ادامه اجرای این فن موفق به ضربه فنی حریف شد و مبارزه نخست را مقتدرانه با پیروزی پشت سر گذاشت.

عبدولی در دور دوم به مصاف لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز دنیا از گرجستان می رود. در این وزن 26 نفر حضور دارند که در گروه عبدولی رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان، ماکسیم مانوکیان قهرمان دنیا از ارمنستان و امره کوش دارنده مدال برنز دنیا از ترکیه از کشتی گیران مطرح این وزن هستند.

اما در وزن 55 کیلوگرم که 21 کشتی گیر حضور دارند مسلم نادری خادم در دور نخست به مصاف نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان رفت و در سرانجام با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد.نادری خادم برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5292

به "3 برد و یک شکست فرنگی کاران ایران، عبدولی نایب قهرمان اروپا را ضربه فنی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 برد و یک شکست فرنگی کاران ایران، عبدولی نایب قهرمان اروپا را ضربه فنی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید