10 مورد از جاذبه های جزیره ونکوور برای شما که عاشق طبیعت اید!

به گزارش مجله سرگرمی، جاذبه های جزیره ونکوور

جزیره ونکوور مثل دیگر نقاط استان بریتیش کلمبیا در کانادا، بهشتی است برای آنهایی که عاشق طبیعت و ماجراجویی هستند. اگر شما نیز جزو این دسته هستید باید به شما این مژده را بدهیم که در هر نقطه از این منطقه، از چشمه های آب گرم گرفته تا آبشارها و جزیره ها و دریاچه های بکر منتظر شما هستند تا دوباره عاشق طبیعت شوید. پس اگر می خواهید جاذبه های جزیره ونکوور شما را به وجد بیاورند، از این 10 مورد در سفرتان دیدن کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا آن ها را به شما معرفی کنیم.

10 مورد از جاذبه های جزیره ونکوور برای شما که عاشق طبیعت اید!

برای دریافت خدمات ویزای مولتی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

1- دریاچه اسپراوت | Sproat Lake

پارک های بریتیش کلمبیا اعتقاد دارند که: آن دسته از ماجراجویانی که به دنبال آب های تازه هستند، نباید دریاچه اسپراوت را که در دره آلبرنی در مرکز جزیره ونکوور واقع شده است، از دست بدهند. این دریاچه زیبا برای تفریحاتی چون شنا، ماهیگیری، قایق سواری با کانو، اسکی روی آب و موج سواری معروف می باشد.این پارک همچنین دو زمین بازی مجزا دارد.

2- منطقه کلیکوات ساوند | Clayoquot Sound

کلیکوات ساوند بخشی از پارک استانی استراتکونا (Strathcona) و پارک ملی پسیفیک ریم (Pacific Rim) را پوشانده است. اما برای خودش یکی از جاذبه های جزیره ونکوور محسوب می گردد. در سال 2000، در لیست یونسکو به عنوان اولین ذخیره بسفر بریتیش کلمبیا به دو دلیل ثبت شد. دلیل اول این که، این منطقه دارای 265،000 هکتار از جنگل بارانی معتدل ساحلی است. همچنین 45 گونه حیات وحش در معرض خطر انقراض در آن زندگی می نمایند.

3- چشمه های آب گرم | Hot Springs Cove

هات اسپرینگ کُو، که در کلیکوات ساوند در شمال غربی توفینو واقع است، افراد زیادی از سراسر دنیا را هر ساله به خود جذب می نماید. این چشمه های آب گرم، از آبشاری به پایین روانه می شوند و به چندین استخر طبیعی می ریزند. بهترین قسمت آن استخرهای کوچکی است که به حالت طبقه طبقه درآمده اند و به همدیگری راه دارند. هرچه استخرها به امواج اقانوس نزدیک تر می شوند، آب آن ها خنک تر می گردد. شما تنها با قایق و یا هواپیما می توانید به این چشمه ها دسترسی پیدا کنید که آن هم با 30 دقیقه پیاده روی از میان جنگل های بارانی امکان پذیر است.

4- ساحل رتتروور | Rathtrevor Beach

در کنار پارکسویل در شرق جزیره ونکور، ساحلی وجود دارد که نقطه محبوب مردم بومی کاناداست. این ساحل یک زمین بازی وسیع دارد و با صنوبرهای داگلاس پوشیده شده است. شما در این جا می توانید راستاهای طبیعت گردی 5 کیلومتری پیدا کنید و ساحل با طول 2 کیلومتر در انتظار شماست. این ساحل یکی از بایدها در میان جاذبه های جزیره ونکوور می باشد. این ساحل شنی جایی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

5- پارک مک میلان | Macmillan Provincial Park

پارک مک میلان صندلی دو جاذبه بسیار مهم است: دریاچه کامرون و جنگل کتدرال گرُو.

جنگل کتدرال کرو که یکی از جاذبه های جزیره ونکوور محسوب می گردد، اکوسیستم درخت های باستانی و کهن صنوبر داگلاس است. بعضی از این رختان بیش از 800 سال سن دارند و محیط پیرامون بزرگ ترین درخت حدود 9 متر می باشد. دریاچه کامرون محل بسیار خوبی برای موج سواری با باد، شنا و ماهیگیری است. درخت های سرو قرمز غربی در اطراف آن، به زیبایی این دریاچه افزوده اند.

6- پارک کیپ اسکات | Cape Scott Provincial Park

این پارک که در سال 1973 ایجاد شد، نامش را از فانوس دریایی که در داخل آن واقع شده است، گرفته است؛ این فانوس از سال 1960 برای هدایت قایق ها فعالیت می کرد. این پارک یکی از جاذبه های جزیره ونکوور می باشد که در شمال غربی آن واقع شده است و برای طبیعت گردان راستاهایی را فراهم نموده است. همچنین جنگل های بارانی این منطقه و سواحل وسیعش که به بیش از 30 کیلومتر می رسند، آن را بسیار معروف نموده اند.

7- پارک ملی حفاظت شده پسیفیک ریم | Pacific Rim National Park Reserve

این پارک ملی در سواحل غربی جزیره ونکوور قرار گرفته و از سه قسمت تشکیل شده است: ساحل طولانی (Long Beach)، گروه جزایر شکسته (the Broken Group of Islands) و راستا ساحلی غربی. ساحل طولانی بزرگ ترین و طولانی تری ساحل در غرب جزیره است که به خاطر قایق سواران کایاک و موج سواران معروف شده است. یکی از کارهای هیجان انگیز در این جزیره رفتن به جزایر شکسته که بدون ساکن هستند نیز توسط قایق های کایاک است.

8- پارک استراتکونا | Strathcona Provincial Park

قدیمی ترین پارک استانی بریتیش کلمبیا، پارک استراتکونا است که بزرگ ترین پارک در جزیره ونکوور نیز شناخته می گردد. در میان این پارک می توانید راستاهای طبیعت گردی بسیار هیجان انگیزی را مشاهده کنید که یکی از محبوب ترین آن ها در فلات ممنوعه (Forbidden Plateau) قرار گرفته است. دریاچه باتل برای شناگران، کایاک سوارها و ماهیگیران عالی است. بالاترین قله های محدوده جزیره ونکوور نیز در پارک استراتکونا واقع شده است. مجاورت پارک نیز کوه واشنگتن آلپاین است که اولین جزیره اسکی در جزیره می باشد.

9- سوک پتهول | Sooke Potholes

سوک پتهول یک مجموعه از استخرهای طبیعی صخره ای در رودخانه سوک هستند که با آبی شفاف و تمیز پر شده اند. این مجموعه برای مردم محلی و همچنین گردشگران برای شنا بسیار محبوب هستند. این استخرهای طبیعی با تشکر از عصر یخبندان و فعالیت های آن دوره، تقریبا 15 هزار سال پیش به وجود آمده اند.

10- ساحل میراکل | Miracle Beach

سواحل شنی میراکل مقصد محبوبی برای گردشگری با خانواده هستند که یکی از بهترین جاذبه های جزیره ونکوور محسوب می شوند و در کوموکس ولی قرار گرفته اند. در اینجا شما می توانید زمین های کمپ زدن عمومی و خصوصی، یک زمین بازی، راستاهای پیاده روی ساده و … ببینید. بچه ها عاشق این ساحل می شوند مخصوصا زمانی که دریا در حالت جزر واقع شده است و به همین دلیل آب به استخرهای کوچکی تبدیل می گردد. در این ساحل همچنین فستیوال سالیانه ساخت قلعه شنی حدودا در ماه تیر برگذار می گردد. اگر زمانی که به این مورد از جاذبه های ونکوور رفتید، با ازدحام جمعیت روبرو شدید می توانید به عنوان انتخاب جایگزین به ساحل ساراتوگا نیز در نزدیکی آنجا بروید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 28 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35487

به "10 مورد از جاذبه های جزیره ونکوور برای شما که عاشق طبیعت اید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 مورد از جاذبه های جزیره ونکوور برای شما که عاشق طبیعت اید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از جاذبه های جزیره ونکوور برای شما که عاشق طبیعت اید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید