یک شرکت سازنده گجتهای پوشیدنی ونتیلاتور پیشرفته می سازد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت فیت بیت تصمیم دارد با ساخت ونتیلاتور برای مبتلایان به کووید 19 با این بیماری مقابله کند.

یک شرکت سازنده گجتهای پوشیدنی ونتیلاتور پیشرفته می سازد

این شرکت به زودی فناوری نوین خود برای فراوری ونتیلاتور را به سازمان غذا و دارو آمریکا ارائه می نماید. این ونتیلاتورها به طور مخصوص برای بیماران مبتلا به کووید19 فراوری می شوند. فیت بیت که سالانه10 میلیون گجت پوشیدنی فراوری می نماید، میخواهد از قابلیت های زیربنایی و فراوریی خود برای ساخت ونتیلاتور استفاده کند.

به گفته سخنگوی این شرکت، فیت بیت با یک فروشنده تایوانی همکاری می نماید تا به محض تایید سازمان غذا و دارو آمریکا، فراوری ونتیلاتورها را سرعت بخشد.البته قیمت این محصول هنوز نهایی نشده، اما فیت بیت ادعا می نماید این ابزار پیشرفته ترین ونتیلاتور اضطراری با قیمتی پایین است.

به گفته کارشناسان قیمت این محصول بین 20تا 50 هزار دلار خواهد بود. در روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا در آمریکا، بیمارستان های این کشور با کمبود شدید ونتیلاتور روبرو بودند. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها سعی کردند با یاری نیروهای کارشناس و قابلیت های فراوریی خود، ونتیلاتور بسازند.

چنانچه ابتلا به ویروس کرونا دوباره اوج بگیرد، تقاضا برای این دستگاه ها نیز افزایش می یابد و فیت بیت سعی دارد از چنین فرصتی در سطح محلی و بین المللی سود ببرد.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91414

به "یک شرکت سازنده گجتهای پوشیدنی ونتیلاتور پیشرفته می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت سازنده گجتهای پوشیدنی ونتیلاتور پیشرفته می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید