یحیی توره به دلیل رانندگی در حالت مستی دادگاهی می شود

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی به زودی باید در دادگاه حاضر شود و از خود به دلیل رانندگی در حالت مستی دفاع کند.

یحیی توره به دلیل رانندگی در حالت مستی دادگاهی می شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بی بی سی اسپورت، یحیی توره که در ابتدای فصل مورد غضب پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی قرار داشت، در هفته های اخیر توانسته برای تیمش به میدان برود. او در دیدار منچسترسیتی برابر چلسی که با شکست 3 بر یک این تیم همراه شد، دقایقی در ترکیب این تیم به میدان رفت.

یحیی توره 33 ساله، در سه شنبه 29 نوامبر در لندن به جرم رانندگی در حالت مستی متهم شده است. خودروی او توسط پلیس متوقف شد تا بدبیاری دیگری برای منچسترسیتی حادث شود. سطح الکل خون این بازیکن از حد مجاز گذشته بود و به همین خاطر او باید به زودی در دادگاه حاضر شود و منتظر جریمه سنگینی از طرف پلیس انگلیس باشد.

البته نام یحیی توره در فهرست تیمش برای بازی های منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا نیست و این بازیکن نمی تواند در دیدار سه شنبه برابر سلتیک در ورزشگاه اتحاد به میدان برود.

برآورد های زیادی درباره آینده مبهم توره در منچسترسیتی منتشر شده است و به نظر می رسد او در زمستان از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد. پیش بینی می شود توره به زودی راهی لیگ ایتالیا شود و حضور در فوتبال این کشور را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68923

به "یحیی توره به دلیل رانندگی در حالت مستی دادگاهی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی توره به دلیل رانندگی در حالت مستی دادگاهی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید