گوگل گوشی پیکسل 5a را 4 شهریور با قیمت 450 دلار عرضه می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، این طور که به نظر می رسد، گوگل میخواهد اواخر تابستان امسال از گوشی میان رده جدیدش یعنی پیکسل 5a با قیمت 450 دلار رونمایی کند.

گوگل گوشی پیکسل 5a را 4 شهریور با قیمت 450 دلار عرضه می نماید

طبق گفته جان پراسر، یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری، گوشی میان رده پیکسل 5a در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) به بازار عرضه می گردد. به نظر می رسد در ابتدا این محصول در استان متحده آمریکا و ژاپن در دسترس خواهد بود؛ اما هنوز خبری بر این اساس که آیا در بازارهای دیگر هم عرضه خواهد شد یا خیر در اختیار نداریم. طبق خبرهای اخیر، این گونه به نظر می رسد که پیکسل 5a تنها در رنگ مشکی و با قیمت 450 دلار در فروشگاه های گوگل به فروش خواهد رسید.

گوگل پیکسل 5a دارای صفحه نمایشی 6.4 اینچی است و قابلیت این را دارد که 60 تا 90 بار در ثانیه به روزرسانی گردد (از رفرش ریت 90 هرتزی بهره می برد). بعلاوه این محصول از پردازنده اسنپدراگون 765G با 6 گیگابایت حافظه رم و باتری 4650 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که تا حد زیادی شبیه به پیکسل 4a 5G است. منبع تغذیه ای که گوگل برای این گوشی در نظر گرفته است با در نظر گرفتن مشخصات نمایشگر باید عملکرد خوبی داشته باشد و حداقل یک روز کاربران را همراهی کند. اما خبری از قابلیت شارژ بی سیم در آن نخواهد بود.

نکته قابل توجه این است که پیکسل 5a با استاندارد ضد آب IP67، می تواند در عمق یک متری (حدود 3.28 فوت)، از نفوذ آب به درون جلوگیری کند و این یکی از قابلیت های خوبی است که در کمتر گوشی میان رده ای شاهد هستیم. بعلاوه به نظر می رسد که پیکسل 5a از جک 3.5 میلی متری هدفون هم برخوردار خواهد بود که به ویژگی های مثبت اش می افزاید.

تعداد دوربین های پیکسل 5a همچون پیکسل 5 است که سال گذشته به بازار عرضه شد. این بدان معنی است که باید انتظار یک دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با گگرددگی دریچه دیافراگم f/1.7 را داشت. بنابراین به نظر می رسد باید عملکرد خوبی را از آن ببینیم. به علاوه باید این نکته را یادآور شد که در پشت گوشی دوربینی فوق عریض با مقدار سنسور 16 مگاپیکسلی هم تعبیه خواهد شد که گگرددگی دریچه دیافراگم آن به f/2.2 می رسد.

در حال حاضر، علاوه بر گوشی میان رده 5a، شرکت آمریکایی روی گوشی های پرچم دار سری پیکسل 6 هم مشغول کار است. بنابراین علاقه مندان به گوشی های پرچم دار می توانند اندکی بیشتر منتظر بمانند. چون پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، گوشی های پرچم دار و بسیار قدرتمندی هستند که در ماه اکتبر (ماه مهر) رونمایی و عرضه خواهند شد. این طور به نظر می آید که این شرکت با فراوری این دو گوشی (پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو) به پشتوانه تراشه اختصاصی اش که با نام رمز Whitechapel شناخته می گردد، به دوران پرچم داری خود باز خواهد گشت. بعلاوه محتمل است گوگل با فراوری پیکسل فولد، وارد بازار گوشی های تاشو هم بگردد. اما فعلا اطلاعات در این زمینه بسیار محدود است و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع باشیم.

منبع: PhoneArena

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 154671

به "گوگل گوشی پیکسل 5a را 4 شهریور با قیمت 450 دلار عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل گوشی پیکسل 5a را 4 شهریور با قیمت 450 دلار عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید