گزارش ایسنا از آماده سازی آزادی برای فینال لیگ قهرمانان

به گزارش مجله سرگرمی، کار بازسازی استادیوم آزادی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیمای ژاپن تا 70 درصد اجرا شده و به گفته مدیر استادیوم آزادی با اعتباری که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای این منظور در نظر گرفته شده است، بازسازی کامل استادیوم آزادی تا 15 آبان به اتمام خواهد رسید.

گزارش ایسنا از آماده سازی آزادی برای فینال لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در حالی به میزبانی ایران در استادیوم استادیوم آزادی برگزار خواهد شد که 12 گروه عمرانی برای آماده سازی استادیوم در آزادی مستقر هستند تا کار بازسازی در 15 آبان قبل از حضور نمایندگان کنفدراسیون آسیا به اتمام برسد. با کار شبانه روزی که برای بازسازی استادیوم آزادی در حال اجرا است، به نظر می رسد از 64 ایراد وارد شده برای بازسازی آزادی، 70درصد کار اجرا شده و تنها 30 درصد کار بازسازی باقی مانده که به گفته مدیر استادیوم آزادی قبل ازحضور نمایندگان فیفا و کنفدراسیون آسیا به اتمام خواهد رسید و مسئله ای برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

در روند بازسازی، شماره گذاری صندلی ها، تونل ها و ردیف ها در حال اجرا است تا هرکسی بتواند به راحتی صندلی خود را پیدا کند. همچنین فضایی در بیرون استادیوم آزادی برای بازرسی بدنی و کنترل بلیت به شکل گیت های پیشرفته و استاندارد نصب شده که برای بازی فینال 50درصد گیت ها در ضلع غربی رونمایی خواهد شد. البته تا خاتمه سال تمامی تونل ها و ورودی های غربی و شرقی مجهز به گیت های استاندارد خواهند شد.

ضمن این که بنا به تاکید فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بهسازی در رختکن داورها و محل استراحت داورها اجرا شده و محل استقرار آنها با بازیکنان تفکیک شده است. همچنین تغییرات اساسی در سیستم صوتی استادیوم آزادی و چیدمان وی آی پی اجرا شده است.

در بین اصلاحات اجرا شده همچنین تغییراتی در دبیرخانه استادیوم، اتاق دوپینگ، کنفرانس خبری، اتاق میکسد زون و پشت دروازه ها اجرا شده است.

فرهاد نیکوخصال مدیر استادیوم آزادی درباره اصلاحات اجرا شده در استادیوم آزادی به خبرنگاران گفت: با توجه به بازدیدی که نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از آزادی داشتند، 19 ایراد را به این مجموعه وارد کردند و به ما تاکید کردند که اگر این ایرادات در فرصت زمانی اعلام شده مرتفع نشود احتمال برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در آزادی وجود ندارد. بنابراین در یک مدت زمانی فشرده و در 2 هفته کار پرفشار 12 گروه که کارهای مختلف عمرانی انجام می دادند، در آزادی مستقر کردیم که با حضور نمایندگان کنفدراسیون آسیا و فدراسیون فوتبال تا به امروز 70 درصد کار بازسازی را پیش بردند و سعی داریم مابقی کار بازسازی را تا 15 آبان به اتمام برسانیم.

وی اضافه نمود: روند کار بازسازی تا به امروز راضی کننده است و سعی داریم تا قبل از حضور نمایندگان فیفا و کنفدراسیون آسیا روند کار بازسازی را به اتمام برسانیم و مسئله ای برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم.

نیکوخصال در خاتمه بیشترین کار بازسازی استادیوم آزادی را در بخش وی آی پی، اصلاح معابر، جایگزینی صندلیهای جدید، اصلاح اتاق داوران، دبیرخانه کنفدراسیون آسیا، اتاق ناظرین، اتاق دوپینگ، کنفرانس خبری، محوطه میکسد زون و اصلاح پشت دروازه مطرح نمود و گفت: شماره گذاری صندلیها، تونل ها، ردیف ها و بخش گیت گذاری اجرا شده و تقریبا 70 درصد کار به اتمام رسیده است. همچنین به خاطر حضور 150 خبرنگار ژاپنی برای پوشش خبری این دیدار فضای مناسب تر و بزرگتری برای صندلی خبرنگاران پیش بینی شده تا میزبان خوبی از هر لحاظ برای دیدار فینال لیک قهرمانان آسیا باشیم.

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5589

به "گزارش ایسنا از آماده سازی آزادی برای فینال لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش ایسنا از آماده سازی آزادی برای فینال لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید