گردشگری خوراک و ورزش در شهرستان سپیدان توسعه می یابد

به گزارش مجله سرگرمی، نشست هم‌اندیشی توسعه طبیعت‌گردی در شهرستان سپیدان برگزار شد.

گردشگری خوراک و ورزش در شهرستان سپیدان توسعه می یابد

به‌گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، این نشست با حضور سید مؤید محسن نژاد معاون گردشگری این اداره کل، نمایندگانی از جامعه هتلداران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، با هدف بررسی راهکارهای توسعه گردشگری در سپیدان برگزار شد.

محسن نژاد در این نشست با اشاره به ظرفیت های سپیدان در حوزه گردشگری گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان چهار فصل فارس، باید ضمن بررسی ظرفیتهای شاخص هر شهرستان،در جهت تقویت بیش از پیش این توانمندنی ها و ایجاد اشتغال پایدار تلاش کرد.

او ادامه داد: شهرستان سپیدان به جهت ممتاز بودن در حوزه طبیعت گردی مورد توجه ویژه است اما دارای ظرفیت های دیگری از جمله گردشگری خوراک و گردشگری ورزشی نیز اشاره کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت بخش خصوصی در توسعه گردشگری فارس اعلام کرد: ایجاد و تقویت زیرساخت های گردشگری در حوزه های خوراک و ورزش می تواند در توسعه مطلوب و هرچه بیشتر تورهای طبیعت گردی در سپیدان موثر واقع شود.

معاون گردشگری فارس در پایان خاطر نشان کرد: آموزش نیروهای شاغل در حوزه گردشگری و سایر عوامل اجرایی شهرستان، همچنین ارتقا سطح خدمات در این حوزه رضایتمندی گردشگران را در پی خواهد داشت.

فعالان گردشگری حاضر در این نشست ضمن تبادل نظر در زمینه دستور کار نشست از برخی تاسیسات گردشگری در مسیر شیراز - سپیدان به صورت میدانی بازدید کردند.

منبع: chtn.ir
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 346

به "گردشگری خوراک و ورزش در شهرستان سپیدان توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری خوراک و ورزش در شهرستان سپیدان توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید