گراند هتل قزوین مرمت و احیا می شود، انتشار کلیپ جاذبه های گردشگری قزوین توسط سازمان جهانی گردشگری

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: خوشبختانه موضوع مرمت و احیای گراند هتل قزوین در دستور کار قرار گرفته است و روز گذشته جلسه ای در این خصوص در دفتر معاونت سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور معاون سرمایه گذاری، حقوقی، مجلس و امور استان های این وزارتخانه برگزار شد.

گراند هتل قزوین مرمت و احیا می شود، انتشار کلیپ جاذبه های گردشگری قزوین توسط سازمان جهانی گردشگری

علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، با اعلام این خبر اضافه کرد: در این جلسه موضوع مرمت و احیای گراند هتل قزوین با حضور مدیرانی از صندوق احیا، اداره کل استان قزوین و شرکت سمگا مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

او اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد، موضوع مرمت و احیای گراند هتل قزوین از ابتدای مهرماه امسال اجرایی شود و در همین خصوص تعهداتی برای اداره کل استان قزوین، صندوق احیا و شرکت سمگا تعیین شده است تا با مرمت و احیای این بنای تاریخی، این پروژه به زودی به بهره برداری برسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، همچنین به انتشار کلیپ جاذبه های گردشگری این استان توسط سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) اشاره کرد و گفت: کلیپ جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری استان قزوین که به سازمان جهانی گردشگری ارسال شده است، در اکانت رسمی این سازمان بین المللی در یوتیوب به نمایش درآمده است.

او اضافه کرد: سازمان جهانی گردشگری در اجلاس خود در روسیه فراخوانی را درخصوص تهیه و ارسال کلیپ هایی با موضوع ظرفیت های گردشگری و فرهنگی تاریخی منتشر کرد که به همین دلیل و بر حسب تأکید دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کلیپی از جاذبه های گردشگری و ظرفیت های فرهنگی تاریخی این استان تهیه و ارسال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در ادامه به موضوع برگزاری نشست شورای معاونان این اداره کل با حضور معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی خبر داد و گفت: در این نشست که با حضور سید امین صانعی برگزار شد، عملکرد شش ماهه روابط عمومی این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت و برنامه های شش ماهه آینده تبیین شد.

او خاطر نشان کرد: در این نشست موضوعات مختلف از جمله توانمندسازی روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، تقویت فعالیت های رسانه ای و تقویت تعاملات و ارتباطات این اداره کل با مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی مورد تأکید قرار گرفت.

https://bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45585

به "گراند هتل قزوین مرمت و احیا می شود، انتشار کلیپ جاذبه های گردشگری قزوین توسط سازمان جهانی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گراند هتل قزوین مرمت و احیا می شود، انتشار کلیپ جاذبه های گردشگری قزوین توسط سازمان جهانی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید