کولاکوویچ: شانس بسیار زیادی برای صعود به المپیک داریم، بازیکنانم برای تمام توپ ها جنگیدند

به گزارش مجله سرگرمی، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به آمادگی بالای بازیکنانم شانس بسیار زیادی برای صعود به المپیک داریم.

کولاکوویچ: شانس بسیار زیادی برای صعود به المپیک داریم، بازیکنانم برای تمام توپ ها جنگیدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ در خصوص پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل قطر در دومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه در این بازی بازیکنانم در شرایط بسیار خوبی بودند و همگی برای تمام توپ ها جنگیدند. همان طور که گفتم باید پله به پله پیش برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اضافه نمود: نمایش بسیار خوبی مقابل قطر داشتیم و من از عملکرد شاگردانم کاملاً راضی هستم. آنها در دفاع و حملات کنار آنتن بسیار خوب عمل کردند و توانستیم حملات حریف را خنثی کنیم.

وی در خصوص بازی فردای تیمش مقابل استرالیا هم گفت: مسابقه بسیار مهمی برای ما خواهد بود. استرالیا والیبال کاملاً متفاوتی با قطر بازی می نماید و یک حریف قدرتمند برای ما به حساب می آید. سبک والیبال این تیم متکی بر قدرت بدنی و کاملاً قدرتی است. با وجود اینکه بازی با استرالیا سخت تر از قطر خواهد بود، ولی ما همچنان برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان می رویم.

کولاکویچ در سرانجام توضیح داد: خوشحالم که جواز حضور در مسابقات انتخابی المپیک را کسب کردیم. با توجه به آمادگی بالای بازیکنانم شانس بسیار زیادی برای صعود به المپیک داریم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47391

به "کولاکوویچ: شانس بسیار زیادی برای صعود به المپیک داریم، بازیکنانم برای تمام توپ ها جنگیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: شانس بسیار زیادی برای صعود به المپیک داریم، بازیکنانم برای تمام توپ ها جنگیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید