کمبود معلم در مدارس را با روش های مختلف جبران کردیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر کمالی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بازگشایی مدارس گفت: هم اکنون 57 هزار معلم در سطح مدارس استان اصفهان داریم و به همان میزان با کمبود معلم روبرو ایم.

کمبود معلم در مدارس را با روش های مختلف جبران کردیم

وی بیان داشت: امروز کمبود معلم در تمام کشور مشکل سیستم آموزشی است اما کوشش کردیم با استفاده از روش های مختلف این کمبود جبران گردد تا به تعلیم و تربیت ضربه ای وارد نگردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان توضیح داد: آنچه در آموزش و پرورش اهمیت بسیاری دارد آموزش دانش آموزان و تعلیم، تربیت و مبارزه با خرافه پرستی است.

وی با بیان اینکه امروز باید به فکر تربیت دانشمند باشیم به این معنا که علم همراه با عمل را آموزش دهیم، توضیح داد: امروز باید دانشمندانی تربیت کنیم که باعث بالندگی رشد اخلاقی و کاهش آسیب های اجتماعی شوند و از مدرک گرایی دوری نمایند.

کمالی با بیان اینکه نباید دانشجویان و دانش آموزان کشور به دنبال کسانی باشند که طبل توخالی هستند، اضافه نمود: برخی از افراد بدون هیچ اعتقادی سر و صدا ایجاد می نمایند. این افراد اغلب در راستای مبارزه با دین فعالیت می نمایند که باید آنها را شناسایی و با آنها مبارزه کرد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3727

به "کمبود معلم در مدارس را با روش های مختلف جبران کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود معلم در مدارس را با روش های مختلف جبران کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید