کدام کشورهای آسیایی حق پخش لیگ قهرمانان آسیا را خریده اند؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به انتقادهایی که از AFC بابت مبلغ گزاف حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صورت می گیرد، گفت: AFC در ماه های گذشته موافقت نامه های پخش تلویزیونی زیادی را در کشورهای مختلف امضا نموده است و این توافق نامه ها حتی فراتر از قاره آسیا به شکل بی سابقه ای به قاره اروپا هم رسیده است. این یک پیروزیت قابل توجه برای بازاریابی کنفدراسیون آسیا محسوب می گردد که پیروز شده مسابقات قهرمانی خود را به مناطق جدید جغرافیایی برساند.

کدام کشورهای آسیایی حق پخش لیگ قهرمانان آسیا را خریده اند؟

بحران ادامه داد: AFC حق پخش را به چندین منطقه جغرافیایی تقسیم نموده است تا بتواند بیشترین تعداد ایستگاه های رسانه ای را برای پوشش مسابقات خود ایجاد کند. درها هنوز هم برای شبکه های که مایل به کسب حقوق پخش هستند، باز است.

طبق اعلام روزنامه الریاضیه عربستان، AFC اخیراً توافق نامه هایی را برای پخش مسابقات خود در بزرگترین فروش تاریخ خود با 34 کشور دنیا امضا نموده است که شامل کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، آلمان، بلاروس، اوکراین، سوئیس، سوئد، کرواسی، ترکیه، اتریش، صربستان و بلغارستان است. همچنین کشورهای آسیایی مانند عربستان سعودی، کامبوج، ویتنام، ازبکستان، ایران، مغولستان، لائوس و قزاقستان هم این توافقنامه را امضا نموده اند.

parmisfun.ir: مجله پارمیسفان | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله خبری، ورزشی و مسافرتی پارسی

quiz1.ir: مجله آزمون اول، مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142371

به "کدام کشورهای آسیایی حق پخش لیگ قهرمانان آسیا را خریده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام کشورهای آسیایی حق پخش لیگ قهرمانان آسیا را خریده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید