کانادایی ها به استفاده از قطار برای مسافرت گرایش دارند

به گزارش مجله سرگرمی،

بسیاری از مردم کانادایی، سفر با قطار را به عنوان یک انتخاب هوشمندانه برای تجربه سفرهایشان انتخاب می‌کنند. در سال جاری، تا ژوئن ماه، خطوط راه‌آهن شرکت ویا ریل توانسته‌اند تعداد بیشتری از مسافران را در مقایسه با همان دوره در سال 2015 به خود جلب کنند. این به ازای 26,000 مسافر اضافی در ماه‌های آوریل تا ژوئن 2016 اتفاق افتاده است. در کل، 2.7 میلیون مایل اضافی از سفرهای قطاری توسط مردم کانادا ثبت شده که این نشان‌دهنده افزایش 6.3 درصدی در ترجیح دادن قطار به عنوان وسیله‌ی حمل‌ونقل است. در ادامه، با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد موفقیت شرکت راه‌آهن کانادا و ترجیح مردم به سفر با قطار بدانید.

کانادایی ها به استفاده از قطار برای مسافرت گرایش دارند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

رئیس و مدیر ارشد اجرایی ویا ریل می گوید: در طول دو سال گذشته، ویا ریل، جهشی به سمت سازمانی مشتری مدار داشته است. این جهش بخش کلیدی مدرن سازی ویا ریل و علت اصلی موفقیت های اخیر ما بوده است. با همت و کوشش همه کارکنان ویا ریل، ما شاهد تغییرات بزرگی در شاخص های عملکردی خود بوده ایم، سرعت این تغییرات سریع تر از حد مورد انتظار بود.

وابستگی به حمایت دولتی با افزایش مسافران و افزایش درآمد کاهش می یابد

در نتیجه افزایش مسافرت های قطاری، ویا ریل درآمدهای مسافربری خود را تا 7% افزایش داده در نتیجه وابستگی خود به بودجه دولتی را می تواند کاهش دهد. ویا ریل در این چهارماهه، برای آسان تر کردن مسافرت های ریلی در فصل پرتردد تابستان برنامه خود را بهینه سازی نموده و برنامه تابستانی جدیدی برای جهت کبک - وینزور معرفی نموده است. ظرفیت ها را در جهتهای پر تقاضا افزایش داده و با افزودن تعداد سفرها در جهتهای اصلی، انعطاف پذیری بیشتری برای مسافران جهت برنامه ریزی مسافرت خود فراهم نموده است. ویا ریل در این چهارماهه کارزار تبلیغاتی چه کسی سوار شده است خود در بخش های تجاری و آسایشی در خریدهای اینترنتی را ادامه داده است. هم چنین جهت تأمین رفاه حال مشتریان در تجربه خرید بلیت هایی با قیمت مقرون به صرفه، صفحات ارزان ترین قیمت ها و مقاصد در وبسایت viarail.ca، بهینه سازی شده است.

وبلاگ VIA، با تمرکز روی ترغیب مردم به مسافرت، ارتقا داده شده و مجدداً راه اندازی شده است. مقالات موجود در وبلاگ، جاذبه ها، رویدادها و رستوران های کمتر شناخته شده را که در حوزه شبکه مسافری ریلی شرکت قرار دارند را نمایش و معرفی می نماید. ویا ریل نامزد جایزه کارزار بازاریابی سال در اتحادیه جهانی راه آهن-خطوط هوایی (ایرریل) شده است.

ویا ریل کانادا (VIA Rail Canada) 

ویا ریل کانادا (VIA Rail Canada) یک شرکت حمل و نقل ریلی ملی در کانادا است که به عنوان اصلی‌ترین سرویس حمل و نقل مسافران با قطار در این کشور فعالیت می‌کند. ویا ریل کانادا در سال 1977 تأسیس شد و تا کنون به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های حمل و نقل ریلی در کانادا شناخته می‌شود.

این شرکت سرویس‌های متعددی از جمله سرویس‌های طولانی مسافت، شهری و منطقه‌ای ارائه می‌دهد. برخی از مسیرهای مهم ویا ریل کانادا شامل سرویس‌های از تورنتو به مونترال، تورنتو به ونکوور، و تورنتو به اوتاوا می‌شوند.

ویا ریل کانادا تلاش می‌کند تا سفرهای ریلی را برای مسافران به مقصد‌های مختلف در کانادا به صورت راحت و دسترسی‌پذیر ارائه دهد و همچنین تاثیرات محیط‌زیستی خود را کاهش دهد. این شرکت نقش مهمی در حمل و نقل عمومی و ترابری کشور کانادا دارد و به عنوان یک گزینه محبوب برای سفرهای داخلی با قطار در این کشور شناخته می‌شود.

انتشار: 31 شهریور 1402 بروزرسانی: 31 شهریور 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20868

به "کانادایی ها به استفاده از قطار برای مسافرت گرایش دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادایی ها به استفاده از قطار برای مسافرت گرایش دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید