کاراته قهرمانی دنیا، درفشی پور برنز گرفت، خاتمه کار مردان ایران با یک طلا، یک نقره و دو برنز در بخش انفرادی

به گزارش مجله سرگرمی، هامون درفشی پور در دیدار رده بندی مسابقات کاراته دنیا به برتری دست یافت تا در نخستین تجربه خود در این مسابقات به مدال برنز دست پیدا کند.

کاراته قهرمانی دنیا، درفشی پور برنز گرفت، خاتمه کار مردان ایران با یک طلا، یک نقره و دو برنز در بخش انفرادی

به گزارش خبرنگاران، پنجمین روز از بیست وچهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دنیا که از روز سه شنبه 15 آبان با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور در سالن 15 هزار نفری ویزینک مادرید شروع شده بود، امروز با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال اوزان مختلف دنبال شد وهامون درفشی پور نماینده وزن 67- کیلوگرم کاراته ایران در دیدار رده بندی وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی پور به مصاف رائول کوئروا از اسپانیا رفت و با برتری 6 بر 3 در نخستین حضور دنیای خود به مدال برنز رسید.

در وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی پور در دور نخست به مصاف ریان اونیل از کانادا رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. او در دور دوم پس از تساوی صفر-صفر با هانتی مقابل آلبرتو گالوز از پاناما به برتری رسید. درفشی پور در دیدار سوم خود نیز مقابل دیوی کوهن از آلمان مانند مسابقه مقابل کاراته کا پانامایی پس از تساوی صفر-صفر با هانتی پیروز شد.

نماینده کاراته کشورمان در وزن 67- کیلوگرم در گام چهارم به مصاف رفیض حسن اف دارنده 3 مدال برنز مسابقات کاراته وان از آذربایجان رفت و با برتری 3 بر یک به نیمه نهایی صعود کرد. درفشی پور در این مرحله نیز با استیون داکاستا دارنده برنز دنیا، 3 طلای کاراته وان، طلای اروپا و طلای امیدهای دنیا و اروپا از فرانسه دیدار کرد و در دیداری نزدیک با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد تا از راهیابی به دیدار نهایی بازبماند.

پیش از این و در رقابت های امروز(شنبه)، بهمن عسگری به مدال طلا، سجاد گنج زاده به مدال نقره و ذبیح الله پورشیب به مدال برنز رسیده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6138

به "کاراته قهرمانی دنیا، درفشی پور برنز گرفت، خاتمه کار مردان ایران با یک طلا، یک نقره و دو برنز در بخش انفرادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی دنیا، درفشی پور برنز گرفت، خاتمه کار مردان ایران با یک طلا، یک نقره و دو برنز در بخش انفرادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید