کارآفرینی، خلاقیت و میثم شکری ساز

به گزارش مجله سرگرمی، کارآفرینی نیازمند خلاقیت و ذهنی باز و نوآور است. پس نمی توان اهمیت خلاقیت را در کارآفرینی کتمان کرد. در مورد میثم شکری ساز نیز، این موضوع صدق می کند. اگر میثم شکری ساز به عنوان کارآفرین برتر کشور شناخته می شود، به دلیل خلاقیت وی و نوآوری هایش در حوزه های تخصصی خود می باشد. این جوان خلاق و پر تلاش با 34 سال سن در اوج جوانی، آینده ای طلایی و درخشان در پیش روی دارد. اما او چگونه توانسته است با این سن کم به این همه موفقیت دست پیدا کند؟

کارآفرینی، خلاقیت و میثم شکری ساز

میثم شکری ساز نخستین گام های موفقیت خود را با راه اندازی موسسه آموزش مجازی پارس برداشت و توانست در این موسسه تحول بزرگی در آموزش و روش های آن ایجاد کند. تغییراتی که او در آموزش ایجاد کرد، باعث شد بسکمک از جوانانی که به دنبال کسب و کار حرفه ای بودند، با علم و دانش به روز، در مشاغل دوست داشتنی خود مشغول به کار شوند. رفته رفته تلاش های او به موفقیت های بزرگی ختم شد و اکنون او با افتخار مدیر عامل هلدینگ بزرگ پارس پندار نهاد است.

میثم شکری ساز در هولدینگ پارس پندار نهاد خدمات مختلفی را ارائه می دهد، مانند آموزش های مجازی در رشته های بسیار متنوع و کاربردی که همگی نیاز روز بازار کار هستند. علاوه بر این وی در این هلدینگ طرح های ثبت شرکت در خارج از کشور، کاریابی بین المللی، امور مهاجرتی، چاپ و نشر کتاب، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی و ارائه مقالات علمی، اخذ استاندارد های رسمی و ... را انجام می دهد. این طیف وسیع خدمات، باعث شده است میثم شکری ساز امروز بالغ بر پانصد نیروی کار جوان و پرتلاشی داشته باشد که هر روز با یادگیری بیشتر، به رونق این کسب و کار و ارتقای سطح زندگی جوانان و داغ نگه داشتن بازار کار کشور، کمک زیادی می کنند.

تمامی فعالیت های آموزشی دکتر میثم شکری ساز در هولدینگ پارس پندار نهاد، زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران می باشد و تمامی گواهینامه هایی که ایشان به دانشپذیران خود اعطا می کند، دارای مهر تایید این وزارت خانه است. در نتیجه جای تعجب نیست که رضایت از خدمات این موسسه زیاد باشد.

میثم شکری ساز کیست و چه خدماتی به جامعه خود عرضه کرده است؟

میثم شکری ساز که متولد 29 فروردین ماه سال 1365 است، در خانواده ای به جهان آمد که پدرش ارتشی و مادرش فرهنگی بود. آنچه به او در رسیدن به موفقیت های امروزی اش کمک کرده، قطعا علاقه و توجه ویژه او به نوآوری و خلق راهکار های تازه برای توسعه تجاری، اقتصادی، اشتغال زایی، کارآفرینی و آموزش می باشد. او که تحصیلات خود را در رشته مهندسی صنایع شروع کرد، توانست کارشناسی ارشد خود را در رشته MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و دکتری خود را در رشته کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کند.

با این تحصیلات و روحیه علم آموزی که باعث شد میثم شکری ساز هیچ گاه دست از یادگیری برندارد، وی بالاخره توانست به عنوان کارآفرین برتر کشور برای دو سال متوالی نائل شود. اما اگر بخواهیم از موفقیت های او به چند نکته دیگر اشاره کنیم، می توانیم به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 90001 از هلند هم اشاره کنیم که برای وی دستاورد بزرگی بوده است.

آنچه در زندگی کاری برای میثم شکری ساز اهمیت ویژه ای داشته است، توجه به ارتقای سطح زندگی مردم کشورش است. به همین دلیل دغدغه اصلی میثم شکری ساز روشنگری و راهگشایی برای رسیدن به این هدف بزرگ است که یکی از روش های آن آموزش صحیح و ریشه کن کردن بیکاری است. زمانی که جوانان جامعه ما مشغول کار باشند و برای خود کسب و کار و درآمدی داشته باشند، کمتر به دنبال بزهکاری می فرایند و بسکمک از فساد های جامعه ریشه کن می شود. از نظر میثم شکری ساز عامل بسکمک از این فساد ها همین فقر و بیکاری است.

از دیگر توانمندی های میثم شکری ساز، قدرت کلام او است. او با لحن کلام و دانشی که در سر دارد، توانسته به عنوان یک سخنران انگیزشی، راهگشای زندگی بسکمک از افراد باشد. به همین دلیل وی با مشاوره هایی مفیدی که در حوزه های کسب و کار، بازاریابی، ارتباطات، تجارت، منابع انسانی و غیره می دهد توانسته توان مشاوره ای خود را نیز به افراد زیادی ثابت کند.

میثم شکری ساز سعی کرده است با برگزاری همین سمینار های آموزشی و انگیزشی و کلاس های مختلف و البته تالیف و ترجمه کتاب متفاوت، به نوعی ذکات علم خود را پرداخت کند. از جمله افتخارات ایشان این است که جوانان بسیار زیادی هر ساله پشت در سالن های سمینار ایشان صف می بندند و به دنبال توصیه های انگیزشی و اقتصادی میثم شکری ساز هستند. اما برای آن دسته از افرادی که فرصت حضور در این جلسات را ندارند، مطالعه کتاب ها راه بسیار عالی دیگری است.

مطالعه کتاب های تالیفی و ترجمه شده میثم شکری ساز تقریبا برای هر مدیر و کارمندی ضروری است، چرا که آموزه هایی که در این کتاب ها فرا می گیرید می توانند به شما در حوزه های روانشناسی، فروش، بازاریابی، مدیریت و بازرگانی استثنایی باشند. وی در کتاب های تالیفی اش، تجارب خود را در این حوزه ها با خوانندگان به اشتراک گذاشته است و از سویی در کتاب های ترجمه شده، منابع غنی این حوزه ها را که دارای محتوایی کاملا به روز و استاندارد است را با نثری روان و قلمی شیوا، در اختیار فارسی زبانان گذاشته است.

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107147

به "کارآفرینی، خلاقیت و میثم شکری ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی، خلاقیت و میثم شکری ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید